Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (2)

موارد بحث شده

در مقاله « مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (1) » به دو مورد از مزایای راه اندازی بیزنس در کشور لهستان اشاره کردیم. در این مقاله هم تصمیم داریم همان روال سابق را در پیش بگیریم و به چند مورد دیگر از مزایای صادرات پس از ثبت شرکت در کشور لهستان اشاره کنیم. بنابراین اگر تصمیم دارید که بخشی از تمرکز خود را روی صادرات بگذارید و اقامت لهستان را از این طریق برای خود دائمی کنید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

1. دستیابی به سهمی از بازار بین المللی پس از  ثبت شرکت لهستان

یکی از مهم‎‌ترین مزایای  ثبت شرکت لهستان و رفتن به دنبال صادرات محصولات و خدمات این است که می‌توانید علاوه بر داشتن سهمی از بازار داخلی لهستان و اروپا، بخش قابل توجهی از سهام بازار بین المللی را هم به محصولات و خدمات خودتان اختصاص دهید. با دستیابی به سهمی از بازار بین المللی می‌توانید سود قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید و از این مسیر به دائمی کردن اقامت لهستان برای خودتان فکر کنید.

2. تنوع بخشیدن به محصولات

فرض کنید محصولی دارید که در هر کشور به یک صورت و شکل خاص مورد توجه قرار می‌گیرد و یا بخشی از مشتریان از شما می‌خواهند که در کنار محصولی که به آن‌ها عرضه می‌کنید، یک محصول تکمیلی هم قرار دهید. اگر چنین اتفاقی بیفتد، نتیجه آن تنوع بخشیدن به محصولات و خدمات شما خواهد شد.

با این کار کسب و کار شما کم کم به یک کسب و کار بین المللی و مطابق با تمامی سلیقه‌ها خواهد شد. یکی از مزایای بزرگ صادرات پس از  ثبت شرکت لهستان این است که بیزنس شما را بین المللی می‌کند.

3. هزینه صادرات به مرور زمان کاهش می‌یابد

شاید تصور کنید که هزینه صادرات بالا است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست ولی وقتی حجم صادرات شما افزایش پیدا کند، خواهید دید که این هزینه به مرور کاهش می‌یابد. یکی از بهترین راه‌های سودآوری یک کسب و کار این است که مسیر صادرات را دنبال کند.

در صورتی که قصد دارید پس از  ثبت شرکت لهستان وارد فاز صادرات شوید و به مبحث صادرات علاقه دارید، می‌توانید « مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (3) » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های تماس یورو اقامت تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ