Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان (3)

موارد بحث شده

در مقالات «روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان (1)» و « روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان (2)» به چهار مورد از روش‌های اخذ اقامت آلمان اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم آخرین روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان را بیان کنیم. این روش‌ها عبارت است از:

  • اخذ اقامت از طریق تولد
  • اخذ اقامت از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت از طریق اشتغال‌زایی

اخذ اقامت آلمان از طریق تولد

در زمینه تولد دو قانون رایج تحت عنوان «خاک» و «خون» وجود دارد. در قانون خاک فرد در هر کشوری به دنیا آید می‌تواند اقامت آن را بگیرد و قانون خون میگوید حتما یکی از والدین باید شهروند کشوری باشد تا فرزند بتواند اقامت آن کشور را بگیرد. کشور آلمان قاعده خون را پذیرفته است ولی قانون خاک را قبول ندارد.

اخذ اقامت آلمان از طریق پناهندگی

در صورتی که مقیم آلمان باشید یا در کشور خود مشکلی از نظر سیاسی و امنیتی داشته باشید می‌توانید با اقامت در کشور آلمان کمتر از 8 ساعت تابعیت آلمان را بگیرید. پناهندگان تخفیف دارند و با 6 سال اقامت مستمر پناهنده می‌شوند.

روش اخذ اقامت اروپااز طریق پناهندگی یکی از روش‌های رایج است و هر روز افراد گوناگونی برای ارائه درخواست مبنی براقامت اروپا و زندگی در کشورهای اروپایی از طریق پناهندگی اقدام می‌کنند.

اخذ اقامت آلمان از طریق اشتغال‌زایی

اگر بخواهید کسب وکاری در آلمان راه‌اندازی کنید، باید ابتدا ساکن 25000 یورو سرمایه‌گذاری کنید. باید با مدارک کتبی اثبات کنید که دارای سرمایه شخصی و وام بانکی هستید و منابع مالی فعلی شما می‌تواند پاسخگوی یک سال مخارج شرکت و حقوق کارکنان خواهد بود. باید منابع مالی شما به صورتی باشد که بتوانید بقای کسب وکار خود را در سال نخست شروع کار تضمین کنید.

در صورتی که بتوانید کسب وکاری راه‌اندازی کنید که به اقتصاد آلمان یا اروپا کمک کند، به راحتی می‌توانید اقامت اروپا را دریافت کنید و در این کشور زندگی کنید.

در صورتی که کسب وکار دوام و استحکام لازم را داشته باشید می‌توانید پس از گذشت پنج سال اقامت کشور آلمان را به صورت دائم دریافت نمایید.

اخذ اقامت اروپا در کنار هم

مشاوران و متخصصان یورو اقامت همواره آماده خدمت‌رسانی به شما هستند در صورتی که می‌خواهید اقامت کشور آلمان را دریافت کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم تماس بگیرید و با مشاوران، مشورت کنید. مشاوران ما می‌توانند اقامت کشورهای اروپایی را بنا به شرایطی که دارید برای شما بگیرند. کافی است به ما اعتماد کنید. راه‌های مختلفی برای گرفتن اقامت یک کشور وجود دارد و ما در تمامی حوزه‌ها تبحر کافی را داریم.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ