مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ویزای استارت آپ انگلیس

ویزای استارت آپ انگلیس برای افرادی است که کارآفرینان جدید هستند و می خواهند برای اولین بار در انگلستان کسب و کار ایجاد کنند. نیازی نیست که شما فارغ التحصیل باشید یا بودجه اولیه را تامین کرده باشید. با این حال، شما باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر داشته باشید که توسط یک نهاد تایید کننده تایید شده باشد

اشتراک گذاری:

ویزای استارت آپ انگلیس
ویزای استارت آپ انگلیس، باتیس هلدینگ

ویزای استارت آپ انگلیس برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار در انگلستان کسب و کار ایجاد کنند. نیازی نیست که شما فارغ التحصیل مقاطع بالا باشید یا سرمایه تامین کرده باشید. با این حال، شما باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر داشته باشید که توسط یک نهاد حمایتی تایید شده باشد.

باتیس هلدینگ

انواع روشهای رایج برای دریافت اقامت انگلستان

بسیاری از افراد با کسب و کارهای نوپا به بدنبال پیدا کردن راه مناسب برای ورود به بریتانیا هستند:

1- ویزای سرمایه گذاری انگلیس: حداقل سرمایه 2 میلیون پوند ( در حال حاضر توسط دولت غیر فعال شده است).

2- ثبت شرکت انگلیس: برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت به حداقل سرمایه اولیه 100 هزار پوند، طرح تجاری سودآور و استخدام 10 نفر نیرو در انگلیس نیاز دارید. ( توجه: ثبت شرکت در انگلیس با هزینه ناچیزی قابل انجام است ولی صرف ثبت شرکت در انگلیس منجر به گرفتن اقامت در انگلستان نمی شود.)

3- ویزای تحصیلی: حداقل 50-20 هزارپوند برای کل دوره تحصیل بدون اقامت سریع و اجازه کار. ( باتیس در این زمینه فعالیتی ندارد)

4- ویزای نو آوری: با سرمایه 50 هزارپوند با اقامت سریع. به طور کلی، شرط اصلی ویزای نوآوری انگلیس این است که شما قبلا راه اندازی کسب و کار خود را در بریتانیا آغاز نکرده باشید. 

5-ویزای استارت آپ انگلیس: بدون نیاز به سرمایه گذاری همراه با اجازه کار بدون محدودیت. به طور کلی، شرط اصلی ویزای استارت آپ این است که شما قبلا راه اندازی کسب و کار خود را در بریتانیا آغاز نکرده باشید. 

6- خرید بیزنس در انگلیس: در صورتی که شما تاجر یا مدیری فعال بوده و علاقه به گسترش کسب و کار خود در انگلستان دارید با خرید کسب و کار در انگلیس، ( به شرط لحاظ شدن موارد ذکر شده در مورد 2) می توانید اقامت سرمایه گذاری انگلستان را دریافت کنید. برای دیدن آخرین کسب و کارهای آماده فروش در انگلستان از صفحه مربوطه در سایت باتیس دیدن نمایید.

ویزای استارت آپ انگلیس:

ویزای استارت آپ انگلیس ویزاهای دو ساله هستند و قابل تبدیل به سایر ویزاها و دارای شرایط اجازه کار در انگلیس است. متقاضیان ویزای استارت آپ انگلیس می توانند شریک زندگی خود و هر فرزند زیر 18 سال را به انگلستان بیاورند.

دسته ویزای استارت‌آپ انگلیس برای کارآفرینانی است که در مراحل اولیه اما با پتانسیل بالا هستند که برای اولین بار به دنبال راه اندازی کسب و کار در بریتانیا هستند. به طور کلی، شرط اصلی ویزای استارت آپ این است که شما قبلا راه اندازی کسب و کار خود را در بریتانیا آغاز نکرده باشید. 

اگر شما یک تاجر باتجربه هستید که به دنبال ایجاد کسب و کار در انگلستان هستید، ویزای Innovator ممکن است برای شما مناسب تر باشد. اگر می خواهید در یک کسب و کار متعارف تجاری سرمایه گذاری کنید، ممکن است بخواهید مسیر ویزای سرمایه گذار ردیف 1 را در نظر بگیرید. 

خدمات باتیس برای ویزای استارت آپ انگلیس چیست؟

پکیج استارت آپ ویزای انگلیس
مدت زمان: 30 روز
1- بهبود ایده خلاقانه
2- تهیه بیزنس پلن بر اساس فرمت مورد نظر دولت از نظر نوآوری، دوام و مقیاس پذیری
3- مذاکره با مراکز حمایتی برای تایید طرح شما
4- اخذ تایید طرح شما در مرکز حمایتی
هزینه: استعلام کنید
بسته خدمات استارت آپ ویزای انگلستان

شرایط لازم برای ویزای استارت آپ انگلیس

برای واجد شرایط بودن برای ویزای استارت آپ انگلیس باید شرایط ویزا و مهاجرت انگلستان را که شامل موارد زیر است برآورده کنید.

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • شما قبلاً در انگلستان کسب و کاری ایجاد نکرده اید.
  • شما توسط یک نهاد تایید کننده بریتانیا تایید شده اید که ایده کسب و کار شما را از نظر نوآوری، دوام و مقیاس پذیری ارزیابی کرده است. و همچنین پذیرفته است که شما بیشتر زمان کار خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری تجاری خود می کنید.
  • نامه تایید شما حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست ویزا صادر شده است.
  • شما واقعاً قصد دارید هر کار یا فعالیت تجاری را در بریتانیا که در درخواست شما ذکر شده است انجام دهید.
  • شما در زبان انگلیسی حداقل سطح B2 CEFR (معادل آیلتس 5.5 در خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) را دارید.
  • اگر خارج از بریتانیا هستید یا کمتر از 12 ماه در بریتانیا بوده اید، حداقل 1270 پوند برای حمایت از خود داشته باشید. به علاوه 285 پوند برای شریک وابسته، 315 پوند برای فرزند اول و 200 پوند برای هر فرزند اضافی دارید.

الزامات دقیقی که باید برآورده کنید ممکن است بسته به شرایط پرونده شما متفاوت باشد. توصیه می کنیم برای مشاوره تخصصی با کارشناسان باتیس صحبت کنید.

برای بحث در مورد درخواست ویزای استارت آپ انگلستان خود با یکی از کارشناسان حرفه ای ما،از طریق شماره واتس اپ 09129158913 تماس بگیرید یا فرم درخواست ما را در زیر تکمیل کنید.

نیاز به وجوه سرمایه گذاری برای ویزای استارت آپ انگلیس

متقاضیان ویزای استارت آپ برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود نیازی به سرمایه ندارند. با این حال، الزام داشتن یک ایده تجاری «قابل دوام» و «مقیاس‌پذیر» به این معنی است که شما صرفا برای اداره کسب و کار خود نیاز به حداقل هزینه های اداری دارید و این هزینه اداری را باید به مراکز حمایتی پرداخت کنید.

معیارهای تایید برای ویزای استارت آپ انگلیس

برای اینکه پیشنهاد تجاری شما تایید شود، یک نهاد تایید کننده تایید شده باید متقاعد شود که ایده کسب و کار شما تمام معیارهای زیر را دارد:

  • نوآوری: شما یک طرح تجاری واقعی و اصلی دارید که نیازهای جدید یا موجود بازار را برآورده می کند و/یا مزیت رقابتی ایجاد می کند.
  • دوام: شما مهارت ها، دانش، تجربه و آگاهی از بازار لازم را برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار دارید، یا به طور فعال در حال توسعه آن هستید.
  • مقیاس پذیری: طرح کسب و کار شما پتانسیل ایجاد شغل و رشد در بازارهای ملی را دارد.

نهاد تایید کننده همچنین باید متقاعد شود که شما بیشتر زمان کار خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری های تجاری می کنید.

فهرست سازمان های تایید کننده ویزای استارت آپ انگلیس

وزارت کشور  فهرستی از نهادهای تایید کننده درخواست های ویزای استارت آپ را منتشر کرده است . این فهرست از سازمان‌های تأییدکننده شامل نام همه مؤسسات تأییدکننده ویزای راه‌اندازی تأییدشده است. همچنین پیوندهایی به وب‌سایت‌های آنها و در صورت وجود، جزئیات فرآیند درخواست و معیارهای تأیید آنها است.

اخذ تاییدیه ویزای استارت آپ

کارشناسان ما به کارآفرینان از سرتاسر جهان کمک می‌کنند تا طرح کیب و کار موفق جهت ویزای استارت‌آپ را آماده کنند. ما همچنین می توانیم به متقاضیان کمک کنیم تا تاییدیه سازمانها جهت ویزا استارت آپ را دریافت کنند.

پیوستن به یک کسب و کار موجود به عنوان دارنده ویزای استارت آپ

دسته ویزای استارت آپ برای افرادی است که برای اولین بار به دنبال ایجاد یک تجارت جدید در انگلستان هستند. اگر به دنبال پیوستن به یک کسب و کار موجود هستید، دسته ویزای راه اندازی مسیر مهاجرتی مناسبی نیست.

درخواست ویزای استارت آپ به عنوان بخشی از یک تیم

لازم نیست تنها بنیانگذار کسب و کار خود باشید و ممکن است استارت آپ شما شامل چندین نفر عضو هییت مدیره یا سابقه متناسب با طرح باشد. با این حال، هر متقاضی باید تاییدیه فردی خود را از یک نهاد تایید کننده تایید شده دریافت کند.

نامه تایید ویزای استارت آپ انگلیس

اگر درخواست شما توسط یک نهاد تایید کننده ویزای استارت آپ تایید شود، بعد از عقد قرارداد شما با مرکز برای شروع کار و پرداخت پیش پرداخت هزینه های اداری، ابتدا یک دوره آموزش کوتاه شروع کسب و کار را برای شما برگزار کرده و یک نامه تایید جهت ویزای استارت آپ برای شما صادر می شود. این نامه باید به عنوان بخشی از درخواست ویزای شما به سفارت ارسال شود. .

مدت اعتبار ویزای استارت آپ

ویزای استارت آپ اولیه شما به مدت 2 سال معتبر خواهد بود.

تمدید ویزای استارت آپ و درخواست ILR

در پایان 2 سال، می توانید برای  ادامه توسعه کسب و کار خود ، درخواست تبدیل وضعیت به  دسته نوآوری بدهید و دسته نوآور می تواند پس از 3 سال منجر به اقامت دائم شود. و یا به هرکدام از دسته های دیگر مهاجرتی مثل استخدام یا سرمایه گذاری تغییر دهید.

چه چیز دیگری باید در مورد ویزای استارت آپ انگلستان بدانم؟

به عنوان دارنده ویزای استارت آپ، نیازی به گذراندن زمان خاصی در بریتانیا نخواهید داشت و اجازه دارید به غیر از کار برای کسب و کار یا مشاغلی که ایجاد کرده اید، شغل دیگری داشته باشید.

با این حال، شما باید در 6 و 12 ماهگی با نهاد تایید کننده خود برای گزارش فعالیت در تماس باشید. نهاد تایید کننده باید انتظار دارد که شما به کار بر روی بیزنس خود ادامه می دهید.

شریک زندگی شما و هر فرزند زیر 18 سال می توانند به عنوان وابستگان شما همراه شما شوند.

سوالات رایج(FAQ) در مورد ویزای استارت آپ انگلیس

 
1- آیا برای ویزای استارت آپ انگلیس امکان رد شدن ویزا وجود دارد؟

خیر در صورتی که مشکل قانونی خروج از کشور و یا نقص مدرک مثل مدرک زبان و نامه تایید مرکز حمایتی و مدارک موجودی بانکی (هزینه سفر)نداشته باشید ویزای استارت آپ انگلیس پروسه راحتی دارد و طبق آمار رسمی دولت بریتانتیا 96 درصد ویزا دریافت کرده اند. 

 

2- آیا برای ویزای استارت آپ انگلیس می توانیم چند نفر عضو اصلی باشیم و برای تاییدبه اندورسینگ بادی اقدام کنیم؟

بله مشکلی ندارد. در صورتی که همه افراد در ارتباط با طرح و آشنا با جزییات طرح استارت آپ باشند و صرفا هدف گرفتن ویزا نداشته باشند. ولی طبق تجربه بیش از 3 نفر عضوی که قصد دارند برای ویزای استارت آپ انگلیس با این طرح اقدام کنند توصیه نمی شود. بیش از این تعداد به شرط عدم نیاز به ویزا مشکل ندارد.

 

3- آیا برای همسرم هم میتوانم برای ویزای استارت آپ انگلیس اقدام کنم؟

بله همسر شما و فرزند زیر 18 سال شما می توانند به تبعیت شما و همزمان با شما ویزای استارت آپ دریافت کنند.

 

4- آیا با ویزای استارت آپ انگلیس همسرم اجازه کار در بریتانیا را دریافت می کند؟

بله.  همسر شما و شما همزمان از بدو ورود اجازه کار در این بیزنس و هر بیزنس دیگر را دارید.

 

5- آیا همسرم را می توانم در این طرح استارت آپ استخدام کنم  پروسه اقامت انگلیس را داشته باشد؟

بله شما هر فردی که اجازه کار در بریتانیا را دارد می توانید استخدام کنید. با ویزای استارت آپ همسر شما اجازه کار در بریتانیا را دارد و می تواند با پروسه استخدام اقامت انگلیس را پیگیری کند. در پروسه های استخدام در انگلیس به شما مشاوره تخصصی جداگانه داده می شود.

 

6- آیا بعد از دریافت ویزای استارت آپ انگلیس باید حتما طرح به سود برسد؟

طرح استارت آپ انگلیس مثل هر روش راه اندازی کسب و کار ممکت است سود آور باشد یا نباشد. دولت بریتانیا از طرح استارت آپ انتطار سود آوری قطعی ندارد ولی انتظار دارد برای موفقیت آن تلاش کنید و صرفا جهت اخذ ویزا نباشد.

 

7- آیا برای ویزای استارت آپ انگلیس باید حتما نیروی کار انگلیس استخدام کنم؟

خیر جز ملزومات این طرح نیست، مگر اینکه شما خودتان بابت نیاز خودتان اقدام به استخدام کنید.

 

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای استارت آپ انگلیس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ