مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.
ویزای استارت آپ انگلیس
ویزای استارت آپ
یلدا جان فدا

ویزای استارت آپ انگلیس

ویزای استارت آپ انگلیس برای افرادی است که کارآفرینان جدید هستند و می خواهند برای اولین بار در انگلستان کسب و کار ایجاد کنند. نیازی نیست که شما فارغ التحصیل باشید یا بودجه اولیه را تامین کرده باشید. با این حال، شما باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر داشته باشید که توسط یک نهاد تایید کننده تایید شده باشد

اخذ ویزای استارت آپ انگلیس
ویزای استارت آپ
یلدا جان فدا

ویزای استارت آپ انگلیس

آیا در مورد سیاست مهاجرتی سرمایه گذاری در انگلیس این مکان “طلایی” کنجکاو هستید، امروز شما را با یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان آشنا می کنم. با اقامت سرمایه گذاری در انگلیس آینده خود را تامین کنید.

اخذ اقامت سرمایه گذاری
یلدا جان فدا

اقامت سرمایه گذاری در دبی

آیا در مورد سیاست مهاجرتی سرمایه گذاری در دبی این مکان “طلایی” کنجکاو هستید، امروز شما را با یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان آشنا می کنم. با اقامت سرمایه گذاری در دبی آینده خود را تامین کنید.

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
اقامت با خرید کسب و کار
یلدا جان فدا

توافق‌نامه عدم افشا در قرارداد خرید کسب چیست؟

توافق‌نامه عدم افشا (NDA) در خرید کسب و کار، سندی قانونی است که خریدار را ملزم می‌کند اطلاعات محرمانه فروشنده را حفظ کند و از آن‌ها سوء استفاده نکند. این توافق‌نامه به فروشنده اجازه می‌دهد تا با اطمینان خاطر، اطلاعات حساس کسب و کار را با خریدار بالقوه به اشتراک بگذارد، بدون نگرانی از افشای عمومی یا استفاده نادرست از این اطلاعات.

اقامت با خرید ملک
سارا حیدری

پرتغال : مسیری به اقامت طلایی و سرمایه‌گذاری هوشمند

یک تجربه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بی‌نظیر در پرتغال را باز کنید— یک کشور با شناخت جهانی و آرامش، شناخته شده برای کیفیت بالای زندگی و میراث فرهنگی غنی.از این طریق شما نه تنها یک دارایی را تملک می‌گیرید، بلکه به برنامه معتبر اقامت طلایی پرتغال نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
اقامت با سرمایه گذاری در پروژه
یلدا جان فدا

راهنمای تامین مالی جمعی در دبی

سرمایه گذاری جمعی در دبی چشم انداز مالی را برای استارتاپ ها و SME ها تغییر می دهد و به نوآوران و کارآفرینان اجازه می دهد از حمایت جمعی بهره ببرند. با رونق اقتصاد امارات متحده عربی، تامین مالی جمعی به عنوان مکانیزمی محوری برای تامین مالی پروژه ها و سرمایه گذاری های متنوع ظاهر شده است.

ما به چارچوب‌های نظارتی، مدل‌های متنوع تامین مالی جمعی و پلتفرم‌هایی که این بخش مالی هیجان‌انگیز را به جلو می‌برند، نگاه می‌کنیم. چه سرمایه‌گذار باشید که به دنبال تنوع بخشیدن به پورتفولیوی خود هستید و چه کارآفرینی که به دنبال سرمایه‌گذاری برای ایده کسب‌وکار بزرگ بعدی خود است، درک زیر و بم صحنه تامین مالی جمعی دبی برای حرکت در این بازار پویا ضروری است.

manufacturing-industry-in-dubai-765x505
اخذ اقامت سرمایه گذاری
یلدا جان فدا

مروری بر صنعت تولید در دبی

صنعت تولید در دبی به عنوان سنگ بنای اقتصاد پویای امارات است که سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی آن دارد و روندهای رشد قوی را نشان می دهد. این بخش با طیف متنوعی از زیربخش ها از جمله مواد شیمیایی، پلاستیک، فلزات، مواد غذایی و نوشیدنی مشخص شده است که هر کدام نقشی محوری در بافت صنعتی کلی دبی دارند.

زیرساخت های پیشرفته شهر، موقعیت استراتژیک و حمایت دولت، زمینه مناسبی را برای رونق صنعت تولید فراهم می کند. از آنجایی که دبی به تمرکز بر پایداری و انرژی های تجدیدپذیر ادامه می دهد، زمینه را برای آینده ای فراهم می کند که در آن شیوه های تولید سبز با حرکت جهانی به سمت مسئولیت زیست محیطی هماهنگ باشد.

ثبت شرکت در منطقه آزاد امارات
ثبت شرکت و مدیریت مالی
یلدا جان فدا

ثبت شرکت در دبی با افتتاح حساب بانکی

کشف فرصت‌های بی‌نظیر ثبت شرکت در دبی. از مزایای مناطق آزاد، معافیت مالیاتی، ویزای اقامت، و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گسترده بهره‌مند شوید. راهنمای جامع ما به شما کمک می‌کند تا با درک بهتر قوانین و مزایای کسب و کار در امارات، قدمی محکم در عرصه تجارت بین‌المللی بردارید.

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرم ارزیابی ویزای استارت آپ و ویزای نوآوری انگلیس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ