ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویزای نوآوری انگلیس-Innovator Visa of England

ویزای نواوری انگلیس

موارد بحث شده

در حال حاضر ویزای نوآوری انگلیس جایگزین ویزای سرمایه گذاری شده است. پیش از این انگلستان دو گروه ویزای سرمایه گذاری و ویزای کارآفرینی ارائه می نموده است. ویزای سرمایه گذاری راهی برای دریافت اقامت دائم انگلستان بوده است. اکنون با سرمایه گذاری کمتر در پروژه های نوآورانه و دانش بنیان می توانید نسبت به دریافت اقامت در انگلیس اقدام کنید.

منبع: سایت دولت انگلستان

انواع روشهای رایج برای دریافت اقامت انگلستان

بسیاری از افراد با کسب و کارهای نوپا به بدنبال پیدا کردن راه مناسب برای ورود به بریتانیا هستند:

1- ویزای سرمایه گذاری انگلیس: حداقل سرمایه 2 میلیون پوند ( در حال حاضر توسط دولت غیر فعال شده است).

2- ثبت شرکت انگلیس: برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت به حداقل سرمایه اولیه 100 هزار پوند، طرح تجاری سودآور و استخدام 10 نفر نیرو در انگلیس نیاز دارید. ( توجه: ثبت شرکت در انگلیس با هزینه ناچیزی قابل انجام است ولی صرف ثبت شرکت در انگلیس منجر به گرفتن اقامت در انگلستان نمی شود.)

3- ویزای تحصیلی: حداقل 50-20 هزارپوند برای کل دوره تحصیل بدون اقامت سریع و اجازه کار. ( باتیس در این زمینه فعالیتی ندارد)

4- ویزای نو آوری: با سرمایه 50 هزارپوند با اقامت سریع. به طور کلی، شرط اصلی ویزای نوآوری انگلیس این است که شما قبلا راه اندازی کسب و کار خود را در بریتانیا آغاز نکرده باشید. 

5-ویزای استارت آپ انگلستان: بدون نیاز به سرمایه گذاری همراه با اجازه کار بدون محدودیت. به طور کلی، شرط اصلی ویزای استارت آپ این است که شما قبلا راه اندازی کسب و کار خود را در بریتانیا آغاز نکرده باشید. 

6- خرید بیزنس در انگلیس: در صورتی که شما تاجر یا مدیری فعال بوده و علاقه به گسترش کسب و کار خود در انگلستان دارید با خرید کسب و کار در انگلیس، ( به شرط لحاظ شدن موارد ذکر شده در مورد 2) می توانید اقامت سرمایه گذاری انگلستان را دریافت کنید. برای دیدن آخرین کسب و کارهای آماده فروش در انگلستان از صفحه مربوطه در سایت باتیس دیدن نمایید.

پیشنه ویزای نوآوری و سرمایه گذاری در انگلستان:

ویزای نوآوری انگلیس برای بازرگانان باتجربه ای است که به دنبال ایجاد یک تجارت جدید در انگلستان هستند. در بیشتر موارد برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود باید حداقل به 50000 پوند دسترسی داشته باشید. شما همچنین باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر داشته باشید که توسط یک نهاد تایید کننده تایید شده باشد.

مدت اعتبار ویزای نوآوری انگلستان:

ویزای نوآوری انگلیس به مدت 3 سال معتبر است. این ویزا می تواند مستقیماً به اقامت دائم برای ماندن در انگلستان در پایان دوره منجر شود. متقاضیان ویزای نوآوری می توانند شریک زندگی خود و هر فرزند زیر 18 سال را به انگلستان بیاورند.

ویزای نوآوری انگلیس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما یک تاجر باتجربه هستید که به دنبال ایجاد کسب و کار در انگلستان هستید، ویزای Innovator ممکن است برای شما مناسب تر باشد. اگر می خواهید در یک کسب و کار متعارف تجاری سرمایه گذاری کنید، ممکن است بخواهید مسیر ویزای سرمایه گذار ردیف 1 را در نظر بگیرید. 

برای ویزای نوآوری اقدام می کنید؟ چگونه باتیس به شما در این راه کمک می کند؟

شرح خدمات باتیس برای ویزای نوآوری انگلیس
1- بهبود ایده خلاقانه
2- تهیه بیزنس پلن بر اساس فرمت مورد نظر دولت از نظر نوآوری، دوام و مقیاس پذیری
3- مذاکره با مراکز حمایتی برای تایید طرح شما
4- اخذ تایید طرح شما در مرکز حمایتی
هزینه کل پکیج: استعلام هزینه

شرایط لازم برای ویزای نوآوری انگلیس

برای واجد شرایط بودن برای ویزای نوآوری انگلیس، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • شما حداقل 50000 پوند برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود در انگلستان در دسترس دارید. یا قبلاً 50000 پوند در کسب و کار خود در انگلستان سرمایه گذاری کرده اید. (اگر در حال حاضر این مبلغ را ندارید می توانید از ویزای استارت آپ استفاده کنید).
  • شما توسط یک نهاد تایید کننده بریتانیا تایید شده اید. این نهاد ایده کسب و کار شما را برای نوآوری، دوام و مقیاس پذیری مثبت ارزیابی کرده است. و راضی است که زمان کار خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری تجاری شما کند.
  • نامه تایید شما حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست ویزای نوآوری شما صادر شده است.
  • شما واقعاً قصد دارید کار یا فعالیت تجاری را در بریتانیا که در درخواست شما ذکر شده است انجام دهید. به نهاد تاییدکننده اثبات شده است که شما توانایی لازمه برای انجام آن را دارید.
  • شما در زبان انگلیسی حداقل سطح B2 CEFR (معادل آیلتس 5.5 در خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) را دارید.
  • اگر خارج از بریتانیا هستید یا کمتر از 12 ماه در بریتانیا بوده اید، حداقل 1270 پوند برای حمایت از خود، به علاوه 285 پوند برای شریک وابسته، 315 پوند برای فرزند اول و 200 پوند برای هر فرزند اضافی دارید.

الزامات دقیقتر ممکن است بسته به شرایط شما متفاوت باشد.  برای مشاوره تخصصی با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید.

برای مشاوره در مورد درخواست ویزای نوآوری انگلیس( ویزای Innovator) خود با یکی از کارشناسان ما، با شماره 09129158913 از طریق واتس اپ تماس بگیرید.

ویزای نوآوری برای چه کسانی مناسب است؟

  • ویزای نوآوری انگلیس برای صاحبان کسب و کار باتجربه ای است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در انگلستان هستند. این کسب و کار باید نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر باشد. به طور کلی، شرکت ایشان قبلا در انگلیس ثبت نشده است. و ایشان برای بار اول است که داشتن شرکت در انگلیس را تجربه می کنند.
  • نوآوران می توانند به تنهایی به عنوان یک بنیانگذار یا با هم به عنوان بخشی از یک تیم کارآفرینی کار کنند.  
  • ایده کسب و کار ممکن است به هر صنعتی مربوط باشد.

برای دریافت ارزیابی اولیه رایگان از شایستگی خود برای ویزای نوآوری انگلیس، فرم درخواست ویزای نوآوری انگلستان ما را تکمیل کنید.

سرمایه گذاری مورد نیاز برای ویزای نوآوری انگلیس

معمولاً باید حداقل 50000 پوند برای سرمایه گذاری در تجارت خود در انگلستان در دسترس داشته باشید. شما ممکن است به پول خود یا بودجه ارائه شده توسط نهاد تأیید کننده خود تکیه کنید.  

الزام داشتن یک ایده تجاری «قابل اجرا» و «مقیاس پذیر» به این معنی است که در عمل، ممکن است برای سرمایه گذاری نیاز به داشتن بیش از 50000 پوند داشته باشید. برخی از نهادهای تأییدکننده به عنوان شرط تأیید نیاز به سطح اضافی بودجه دارند.

شرط لازم برای وجوه سرمایه گذاری برای ویزای نوآوری برای متقاضیانی که از  استارت آپ برای دنبال کردن همان سرمایه گذاری تجاری خارج می شوند، لغو می شود. متقاضیان باید دستاوردهای قابل توجهی را که بر اساس طرح تجاری آنها ارزیابی شده است، نشان داده باشند.

معیارهای تایید برای ویزای نوآوری انگلستان

برای اینکه پیشنهاد تجاری شما تایید شود، یک نهاد تایید کننده تایید شده وزارت کشور باید متقاعد شود که ایده کسب و کار شما تمام معیارهای زیر را دارد:

  • نوآوری: شما یک طرح تجاری واقعی و اصلی دارید که نیازهای جدید یا موجود بازار را برآورده می کند و/یا مزیت رقابتی ایجاد می کند.
  • دوام: شما مهارت ها، دانش، تجربه و آگاهی از بازار لازم را برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار دارید.
  • مقیاس پذیری: طرح کسب و کار شما شواهدی از برنامه ریزی ساختاریافته و پتانسیل ایجاد شغل و رشد در بازارهای ملی و بین المللی را نشان می دهد.

نهاد تایید کننده همچنین باید متقاعد شود که شما کل زمان کاری خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری های تجاری می کنید.

فهرست نهادهای تایید شده ویزای ویزای نوآوری انگلیس

ما فهرستی از نهادهای تایید کننده درخواست های ویزای نوآوری انگلیس را منتشر کرده ایم . این لیست بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وزارت کشور است که به طور دوره ای به روز می شود. فهرست سازمان‌های تأییدکننده ما شامل نام همه مؤسسات تأییدکننده ویزای نوآوری در حال حاضر تأیید شده است. همچنین پیوندهایی به وب‌سایت‌های آنها و، در صورت وجود، جزئیات فرآیند درخواست و معیارهای تأیید آنها آمده است.

برخی از مؤسسات تأییدکننده برنامه‌های باز (اغلب با محدودیت‌های بخش و/یا جغرافیایی) را می‌پذیرند.

آماده سازی طرح تجاری شما برای تامین مالی و یا اخذ تاییدیه از این نهاد توسط باتیس قابل انجام است. باتیس با دسترسی داشتن به شبکه شورای جهانی یک معرفی کننده قابل اعتماد برای چندین نهاد تایید کننده است که از تماس مستقیم مشتریان واجد شرایط با اعضای پانل سرمایه گذاری و همچنین تصمیم گیری شفاف و به موقع اطمینان می دهد.  

تبدیل به دسته ویزای نوآوری

درخواست‌های ویزای نوآوری انگلیس را می‌توان از خارج از بریتانیا انجام داد. البته اگر با ویزایی غیر از بازدیدکننده و یا دانشجوی کوتاه‌مدت وارد انگلیس شده باشید نیز امکان تبدیل ویزا به ویزای نوآوری را دارید.

درخواست ویزای نوآوری انگلیس به عنوان عضوی از یک تیم

لازم نیست شما تنها بنیانگذار کسب و کار خود باشید. و ممکن است عضو یک تیم نوآوری باشید. با این حال، هر متقاضی باید تاییدیه فردی خود را از یک نهاد تایید کننده تایید شده دریافت کند.  

اعضای تیم نوآوری که ملزم به برآورده کردن الزامات سرمایه‌گذاری برای تأیید کسب‌وکار جدید هستند نیز نمی‌توانند همان 50000 پوند را به اشتراک بگذارند. در عوض باید حداقل 50000 پوند وجوه سرمایه‌گذاری هر کدام داشته باشند.

هزینه درخواست ویزای نوآوری انگلیس

هزینه درخواست فعلی سفارت برای ویزای نوآوری 1036 پوند در صورت برای درخواست از خارج از بریتانیا است. در صورتی که از خاک بریتانیا برای این ویزا اقدام می کندی باید 1292 هزینه کنید.

دوره اعتبار ویزای نوآوری

ویزای Innovator اولیه شما به مدت 3 سال معتبر خواهد بود. تمدید ویزای Innovator برای دوره های 3 ساله در هر بار امکان پذیر است. مشروط به اینکه هر بار مجدداً تأیید شود. حداکثر محدودیت زمانی در دسته نوآوری وجود ندارد.

شما می توانید پس از گذراندن 3 سال در دسته ویزای نوآوری، برای اقامت نامحدود (Settelment) به عنوان یک نوآوری درخواست دهید.

شرایط اقامت با ویزای نوآوری انگلستان

به عنوان یک دارنده ویزای نوآوری، باید شرایط مختلف اقامت را رعایت کنید.

شما می توانید کسب و کارهای دیگر و همچنین ایده اصلی کسب و کار خود را توسعه دهید. با این حال، شما مجاز به فعالیت در هیچ شغلی غیر از کار برای کسب و کار یا مشاغلی که ایجاد کرده اید، نخواهید بود. هر ترتیبی که به منزله استخدام مخفیانه با کارفرمای دیگر باشد، شرایط اقامت شما را زیر پا می گذارد.

بازرسی های ویزای نوآوری انگلستان

شما باید در 6، 12 و 24 ماه پس از موفقیت آمیز شدن درخواست خود با پست های بازرسی با نهاد تأیید کننده خود در تماس باشید. 

نهاد تایید کننده باید متقاعد شود که شما به کار بر روی سرمایه گذاری تجاری خود ادامه می دهید و پیشرفت معقولی در رابطه با ایده اصلی یا جدید کسب و کار خود که نوآورانه، مقیاس پذیر و قابل دوام است نشان داده اید. اگر اینطور نباشد، تأییدیه شما ممکن است پس گرفته شود. 

چگونگی تبدیل به اقامت دائم انگلیس:

برای واجد شرایط بودن برای اقامت دانم انگلیس ماندن به عنوان یک نوآور، باید شرایط حایز اهمیت اداره مهاجرت انگلستان را برآورده کنید که عبارتند از:

  • شما توسط یک نهاد تایید کننده تایید شده در بریتانیا تایید شده اید که راضی است که دستاوردهای قابل توجهی را در مقایسه با طرح کسب و کار ارزیابی شده در تایید قبلی شما نشان داده اید، شما در اداره ثبت شرکت ها به عنوان مدیر یا عضو کسب و کار خود ثبت شده اید، کسب و کار شما فعال است، تجارت شما حداقل برای 12 ماه آینده پایدار به نظر می رسد، شما نقش کلیدی فعالی در مدیریت و توسعه روزمره کسب و کار داشته اید و کل زمان کاری خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری های تجاری خود خواهید کرد.
  • حداقل دو مورد از موارد زیر را دارید:
    • حداقل 50000 پوند در کسب و کار سرمایه گذاری شده است و فعالانه برای پیشبرد طرح تجاری شما هزینه شده است.
    • این کسب و کار معادل حداقل 5 شغل تمام وقت برای کارگران مقیم ایجاد کرده است که میانگین حقوق آنها حداقل 25000 پوند در سال است.
    • این کسب و کار معادل حداقل 10 شغل تمام وقت برای کارگران مقیم بدون نیاز به میانگین حقوق ایجاد کرده است.
    • تعداد مشتریان در 3 سال اخیر حداقل دو برابر شده است و در حال حاضر بیشتر از میانگین تعداد مشتریان سایر مشاغل بریتانیایی است که محصولات یا خدمات اصلی قابل مقایسه را ارائه می دهند.
    • این کسب و کار در فعالیت های تحقیق و توسعه قابل توجهی مشغول بوده و برای حمایت از مالکیت معنوی در بریتانیا درخواست داده است.
    • کسب و کار حداقل درآمد ناخالص سالانه 1 میلیون پوند در سال گذشته کامل تحت پوشش حساب های خود ایجاد کرده است.
    • این تجارت حداقل درآمد ناخالص سالانه 500000 پوندی در سال گذشته تحت پوشش حساب های خود داشته است که حداقل 100000 پوند از صادرات خارج از کشور است.
  • شما بیش از 180 روز را در هر دوره 12 ماهه در طول 3 سال قبل از تاریخ درخواست، در خارج از بریتانیا گذرانده اید.
  • شما دانش کافی از زبان انگلیسی و زندگی در بریتانیا دارید.

مراحل اخذ ویزای نوآوری انگلیس

خدمات آماده سازی و ارسال درخواست ویزای نوآوری ما به 8 مرحله مجزا تقسیم می شود:

مرحله 1 – فرم درخواست ویزای Innovator ما را تکمیل کنید

برای دریافت ارزیابی اولیه رایگان از شایستگی خود برای ویزای نوآوری، فرم درخواست ویزای نوآوری ما را تکمیل کنید. یک کارشناس خبره پاسخ های شما را بررسی خواهد کرد. هدف ما این است که ظرف 24 ساعت به شما پاسخ دهیم.

مرحله 2 – ارزیابی صلاحیت

همه نهادهای تایید کننده از متقاضیان می خواهند قبل از اینکه با آنها برای تایید تماس گرفته شود، واجد شرایط بودن آنها برای ویزای نوآوری را بررسی کرده باشند. اگر مرحله 1 با موفقیت به پایان برسد، ما یک جلسه مشاوره اولیه خواهیم داشت که در آن بررسی خواهیم کرد که آیا شما قادر به برآوردن شرایط عمومی واجد شرایط بودن قوانین مهاجرت برای ویزای نوآوری هستید یا خیر.

مرحله 3 – ارزیابی مفهوم

همه نهادهای تایید کننده از متقاضیان می خواهند که نشان دهند که یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر دارند. ما یک جلسه مشاوره اولیه خواهیم داشت که در آن به ایده شما گوش می دهیم و توصیه می کنیم که آیا ارائه آن به یک نهاد تایید کننده مناسب است یا خیر. این مرحله را می توان همزمان با مرحله 1 اجرا کرد.

مرحله 4 – مقدمه ای بر نهادهای تایید کننده

پس از انجام موفقیت آمیز مراحل 1 و 2، ما به طور رسمی شما و طرح کسب و کار شما را به حداکثر 3 نهاد تایید کننده تایید شده وزارت کشور معرفی خواهیم کرد. باتیس به عنوان یک معرفی کننده قابل اعتماد می تواند از تماس مستقیم با اعضای پانل سرمایه گذاری و همچنین تصمیم گیری شفاف و به موقع اطمینان حاصل کند.

مرحله 5 – تصویب مفهوم و طرح کسب و کار

نهاد تایید کننده یک مشاوره اولیه خواهد داشت که در آن می توانید مفهوم و طرح تجاری خود را مطرح کنید. اگر نهاد تأییدکننده احساس کند که پیشنهاد شما مناسب است، زمانی را با شما می‌گذراند تا مدل شما، جریان‌های نقدی و سایر الزاماتی را که لازم می‌دانند درک کنند تا مطمئن شوند که مفهوم شما بهترین چشم انداز را برای تأیید دارد.

مرحله 6 – KYC کامل و بررسی دقیق

نهاد تایید کننده باید همه چیز را در مورد شما و منبع سرمایه شما بداند. این فرآیند معمولاً همزمان با مرحله 4 اجرا می شود.

مرحله 7 – درخواست ویزا

پس از گذراندن موفقیت آمیز مراحل 4 و 5 و تایید تاییدیه، ما درخواست ویزای Innovator شما را آماده کرده و به وزارت خانه ارائه می کنیم. قوانین مهاجرت شامل الزامات سختگیرانه ای از نظر مدارکی است که باید برای پشتیبانی از درخواست ویزای نوآوری ارائه شود. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که درخواست ویزای Innovator شما برای اولین بار به صورت حرفه ای، از نظر فنی صحیح و تایید شده است.

مرحله 8 – تایید و راهنمایی

هنگامی که درخواست ویزای نوآوری شما توسط وزارت خانه تایید شد، می توانید برای شروع به کارگیری وجوه سرمایه گذاری خود و توسعه مفهوم کسب و کار خود وارد بریتانیا شوید. ما تا زمانی که ILR پس از 3 سال به دست آید به حمایت شما ادامه خواهیم داد. از طریق شرکای مورد اعتماد خود، در صورت تمایل، می‌توانیم خدمات مشاوره مدیریت، مالیات، و مشاوره کسب و کار بریتانیا ارائه دهیم.

چگونه کارشناسان ما می توانند کمک کنند

 کار کارشناسان ما به نمایندگی از نوآوری از طریق عضویت در شورای مهاجرت سرمایه گذاری و شبکه حمایت از سرمایه گذاران وزارت تجارت بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

ما به خود می بالیم که در درک و برآوردن نیازهای مشتریان خود فعال و مشتاق هستیم. ما یک تیم بسیار کارآمد هستیم که به عنوان بخشی از خدمات حرفه ای و دوستانه خود را، به ارائه مشاوره شفاف و قابل اعتماد به تاجران و صاحبان کسب و کار اختصاص داده ایم.

خدمات باتیس برای ویزای نوآوری انگلیس:

درخواست های تایید ویزای استارت آپ توسط نهادهای تایید کننده تایید شده بریتانیا

در صورت درخواست برای راه اندازی یک سرمایه گذاری تجاری جدید، کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا یک سازمان تایید کننده مناسب را شناسایی کرده و سپس به طور رسمی شما را به سازمان تایید کننده معرفی کنند. نامه مقدماتی ما نشان می دهد که چگونه الزامات کلی قوانین مهاجرت را برآورده می کنید و چرا ایده کسب و کار شما باید نوآورانه، قابل اجرا و مقیاس پذیر در نظر گرفته شود. کارشناسان ما همچنین می توانند به شما کمک کنند تا خواسته های این سازمان را تامین کنید و بتوانید سازمان حمایتی را مجاب کنید که کل زمان کار خود را در بریتانیا برای توسعه سرمایه گذاری (های) کسب و کار خود سپری می کنید.

تهیه پیش نویس طرح تجاری و اخذ تاییدیه اولیه از نهادهای تایید کننده

به عنوان بخشی از درخواست ویزای استارت آپ خود، ممکن است بخواهید یک طرح تجاری دقیق، واقعی و اصلی را درج کنید. کارشناسان طرح کسب و کار حرفه ای با صلاحیت مناسب ما به شما تضمین می دهند که اطمینان حاصل کنید که طرح تجاری ویزای نوآور شما الزامات قوانین مهاجرت را برآورده می کند.

آیا این روش برای کسانی که سابقه کسب و کار ندارند مناسب است؟

سیستم طراحی شده در انگلیس به شدت دقیق و موشکافانه است. لذا اگر علاقه ای مدیریت کسب و کار ندارید و یا به این روش به عنوان ابزاری برای دریافت مهاجرت به صورت سوری نگاه می کنید، مطمئن باشید که دولت انگیس از شما با تجربه تر بوده و راه تقلب برای شما باقی نمی گذارد. اگر ایده خلاقانه ای دارید می توانید با کمک ما ایده را پرورش داده و در طرح های استارت آپ ویزا شرکت کنید. لطفا با خودتان و ما صادق باشید.

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای نوآوری انگلیس-Innovator Visa of England
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights