Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایا و معایب زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

هر کشوری مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از مردم جهان برای اخذ اقامت لهستان تلاش می‌کنند و دلیل این تلاش زیاد، این است که مزایای این کشور از معایب آن بیشتر است. موسسه یورو اقامت با پیشینه درخشان خود در زمینه اقامت اروپا پژوهش‌های گسترده‌ای در زمینه مزایا و معایب زندگی در لهستان انجام داده است. در این مطلب قصد داریم که به چند مورد از این مزایا و معایب اشاره کنیم. البته در مقاله «اطلاع از هزینه‌های زندگی در لهستان برای اخذ اقامت اروپا» به صورت ضمنی از شرایط زندگی در لهستان سخن به میان آمد.

مقرون به صرفه بودن مسکن در لهستان

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید، نگران مسکن نباشید؛ زیرا مسکن در این کشور وضعیت بسیارمساعدی دارد و به همین خاطر قیمت آن هم به‌صرفه و مناسب است. گفتنی است که مقرون به صرفه بودن منازل، یک حسن است ولی عیب این موضوع کوچک بودن و محدود بودن فضای منازل است.

بسیاری از کسانی که پس از اخذ اقامت اروپا، لهستان را برای زندگی انتخاب می‌کنند، از محدودیت و کوچک بودن خانه‌های این کشور شگفت‌زده می‌شوند.

هزینه مواد غذایی پایین است ولی لباس و سوخت، قیمت طلا دارد

در صورتی که اقامت اروپا را بگیرید و لهستان را برای ادامه زندگی در اروپا انتخاب کنید، به خوبی متوجه خواهید شد که هزینه‌های مواد غذایی در این کشور چندان بالا نیست ولی قیمت سوخت و لباس به شدت بالاست.

اقامت لهستان و لذت بردن از سرگرمی‌های گوناگون در شهرهای آن

یکی از مهمترین خصوصیاتی که پس از اخذ اقامت لهستان به شکل ویژه خواهید دید، وجود سرگرمی‌های گوناگون در شهرهای این کشور است. مردم این کشور روحیه و انرژی بسیارمثبت و خوبی دارند و به همین خاطر از لحاظ فضای سبز و اماکن جذاب و دیدنی با هیچ‌گونه کمبودی روبرو نخواهید شد. در زیر به چند مورد از این سرگرمی‌ها اشاره شده است:

  • کوهنوردی
  • دوچرخه سواری
  • پیاده روی
  • رویدادهای خوراکی
  • اعیاد مذهبی
  • کنسرت‌ها و جشن‌ها
  • نمایشگاه‌ها و خیریه‌ها

بوروکراسی آزاردهنده لهستان

یکی از بزرگ‌ترین معایب لهستان بالا بودن بوروکراسی و زمان‌بر بودن فرآیندهای کاری در این کشور است. وقتی قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید، کاملاً متوجه خواهید شد که میزان بوروکراسی در این کشور چقدر بالاست و یک کار ساده اداری چقدر زمان شما را خواهد گرفت.

اخذ اقامت اروپا و رسیدن به کشوری ایده‌آل

یورو اقامت را می‌شناسید؟ تا چه حد از موسسه ما اطلاع دارید؟ در صورتی که می‌خواهید اقامت کشور لهستان را دریافت کنید یا وارد فرایند ثبت شرکت لهستان شوید، می‌توانید روی کمک همه‌جانبه ما هم حساب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما برای رسیدن به اقامت تمامی کشورهای اروپایی در کنار شما خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایا و معایب زندگی در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ