مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ثبت شرکت لهستان، راهی برای درک و پایداری

اشتراک گذاری:

ثبت شرکت لهستان، راهی برای درک و پایداری، باتیس هلدینگ

ثبات کسب و کار در شرکتهای لهستان یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت در بازار کسب و کار است. لهستان با ثبات اقتصادی و سیاسی خود، محیطی مطلوب برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است.

ثبات اقتصادی و سیاسی یا دو شرط پیروزی

ثبات اقتصادی و سیاسی در یک کشور، موجب انعطاف‌پذیری و رونق کسب وکار می‌شود و کارآفرین را به سمت لبه‌ پیروزی هدایت می‌کند. لهستان با ثبات اقتصادی و سیاسی خود، محیطی مطلوب برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است.

مزایای ثبات اقتصادی و سیاسی لهستان

  • لهستان بیشترین بودجه را از طرف اتحادیه اروپا دریافت می‌کند که یکی از عوامل محرک برای رشد اقتصادی این کشور است.
  • قرارگرفتن این کشور در اتحادیه اروپا باعث شده است که از ثبات سیاسی این منطقه هم تاثیر بگیرد و بتواند به کشوری پایدار و برقرار تبدیل شود.
  • نیروهای نظامی نانو از این کشور حمایت می‌کنند و به همین خاطر به لحاظ امنیتی هم فضای بسیار خوبی برای کارآفرینان متقاضی ثبت شرکت لهستان ایجاد کرده است.
  • دولت لهستان برای آسودگی خاطر متقاضیان ثبت شرکت لهستان تصمیم گرفته است که امکان ارائه اقامت لهستان به کارآفرینان سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

چشیدن طعم بهبود و پایدار و مستمر با ثبت شرکت لهستان

بانک جهانی در گزارش خود اعلام کرد که در سال 2016 تا 2017، دولت لهستان بیشترین تلاش را در راستای بهبود فضای کسب و کار و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی انجام داده است. با توجه به اقامت دولت این کشور، ثبت شرکت در کشور لهستان به راحتی به رشد و پیشرفت اقتصادی این کشور و شخص کارآفرین ختم می‌شود. کارآفرین علاقه مند به ثبت شرکت لهستان می‌تواند اقامت لهستان را هم دریافت کند.

فضای کسب وکار در لهستان

فضای کسب وکار در لهستان به گونه‌ای است که با قدری تلاش و کار می‌توان به فروش خوبی رسید و حتی به راحتی دل به صادرات و فرستادن محصولات به کشورهای خارجی زد. موفقیت در لهستان با توجه به بهبود مستمر این بازار کاربرد دشواری نیست. در صورتی که کسب وکار بتواند مفید بودن خود را اثبات کند و رضایت شهروندان این کشور را جلب کند، فرد ثبت کننده شرکت به راحتی می‌تواند اقامت لهستان را هم دریافت کند.

خلاصه

ثبات کسب و کار در شرکتهای لهستان یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت در بازار کسب و کار است. لهستان با ثبات اقتصادی و سیاسی خود، محیطی مطلوب برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است. ثبت شرکت لهستان می‌تواند به رشد و پیشرفت اقتصادی این کشور و شخص کارآفرین ختم شود و اقامت لهستان را هم دریافت کند.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان، راهی برای درک و پایداری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ