مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز، باتیس هلدینگ

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز

اهمیت ثبت شرکت لهستان در عکاسی

امروزه، ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز یکی از راه‌های پرطرفدار برای کارآفرینان ایرانی است. این روش نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا شرکت خود را در لهستان ثبت کنید، بلکه همچنین امکان اخذ اقامت لهستان را برای شما فراهم می‌کند. در این مقاله، به مزایا و معایب روش فرنچایز در ثبت شرکت لهستان در عکاسی می‌پردازیم.

مزایای روش فرنچایز

اعتماد مشتری

یکی از مهم‌ترین مزایای روش فرنچایز این است که مشتریان خیلی راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند؛ زیرا شما با نام تجاری یک برند معتبر و پرسابقه کار می‌کنید. به این صورت مشتری می‌داند که شما هم یک نمایندگی معتبر از آن برند خوش‌نام هستید و به شما اعتماد می‌کند.

درآمد سریع

وقتی مشتری به شما اعتماد کرد، کار خودش را به شما می‌سپارد و در نتیجه شما خیلی راحت و بدون هیچ دغدغه خاصی به درآمد مورد نظرتان دست پیدا می‌کنید. بنابراین رسیدن سریع به درآمد و جلب اعتماد زودهنگام مشتری باعث می‌شود که شما پس از ثبت شرکت لهستان به راحتی به درآمد دست پیدا کنید.

حداقل هزینه‌ها

یکی از مزایای روش فرنچایز این است که هزینه‌های کسب و کار مانند بازاریابی و تبلیغات را به حداقل می‌رساند؛ زیرا شما نماینده برند معتبری هستید که وقتی برای خودش در سطح بین‌المللی تبلیغ می‌کند، در واقع دارد به رشد و پیشرفت کسب و کار شما هم کمک می‌کند. بنابراین هزینه‌های شما برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان به حداقل میزان می‌رسد.

معایب روش فرنچایز

پرداخت حق فرنچایز

تنها عیب روش فرنچایز این است که باید در بازه‌های زمانی مشخص مثلاً ماهانه، مبلغ مشخصی از درآمد خودتان را به عنوان حق فرنچایز به برند اصلی یا صاحب برند بپردازید. این مبلغ ممکن است بخشی از درآمد شما در یک دوره زمانی معین و مشخص باشد.

شرایط ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز

برای ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز، باید شرایط زیر را برآورده کنید:

  • ارائه بیزینس پلن یا طرح تجاری ایده‌آل
  • فرم‌های مرتبط با ثبت شرکت باید در دادگاه ملی به ثبت رسیده باشند
  • متقاضی باید بعد از دریافت کد مالیاتی، یک حساب بانکی افتتاح و سرمایه اولیه خود را به عنوان سپرده به آن انتقال دهد
  • اثبات توانایی مالی جهت زندگی و ایجاد کسب و کار در لهستان تا زمانی که شرکت به سوددهی برسد

مدارک لازم برای ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز

برای ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز، باید مدارک زیر را ارائه کنید:

  • مدارک هویتی مانند پاسپورت و کارت ملی
  • مدارک تحصیلی و شغلی
  • مدارک مربوط به سرمایه اولیه
  • مدارک مربوط به بیزینس پلن و طرح تجاری

نتیجه‌گیری

ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز یکی از راه‌های پرطرفدار برای کارآفرینان ایرانی است. این روش نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا شرکت خود را در لهستان ثبت کنید، بلکه همچنین امکان اخذ اقامت لهستان را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به مزایا و معایب این روش، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان در عکاسی از طریق روش فرنچایز با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا: 09129158913.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ