Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (1)

موارد بحث شده

در حال حاضر  ثبت شرکت لهستان مورد علاقه عده زیادی از کارآفرینان و سرمایه گذارانی است که می‌خواهند کسب و کار خود را به اروپا منتقل کنند یا کسب و کار جدیدی را در اروپا راه اندازی کنند. یکی از دلایل علاقه این افراد به ثبت شرکت در کشور لهستان این است که می‌توانند از این راه اقامت لهستان را دریافت کنند. اما این علاقه فراوان دلایل دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان کسب درآمدهای رویایی در صورت استفاده از راهکارهای درست اشاره کرد.

در این مقاله تصمیم داریم به یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد بالا پس از  ثبت شرکت لهستان اشاره کرد و آن راهکار چیزی جز صادرات نیست. این صادرات مسلماً مزایا و معایبی دارد که در ادامه به مزایای این کار اشاره خواهد شد:

1. افزایش فروش و سود کسب و کار شما پس از  ثبت شرکت لهستان

یکی از نخستین و ساده‌ترین مزایای  ثبت شرکت لهستان و شروع صادرات این است که می‌توانید از همان ابتدا سود قابل توجه و زیادی را از آن خودتان کنید و کسب و کارتان را از این طریق به رشد و توسعه برسانید.

صادرات درآمد شما را خیلی بیشتر  از حالت قبل می‌کند. وقتی این صادرات و فروش خارجی برای یک بازه زمانی طولانی اتفاق بیفتد متوجه خواهید شد که چه سود سرشاری عایدتان خواهد شد. سودآوری صادرات پس از ثبت شرکت در کشور لهستان باورکردنی نیست.

2. صادرات کسب و کار شما را در داخل کشور رقابتی می‌کند

وقتی پس از  ثبت شرکت لهستان صادرات را شروع کنید، کسب و کار شما به یک مزیت رقابتی دست پیدا می‌‎کند و نسبت به رقبای خود که در داخل لهستان فعالیت دارند، یک سر و گردن بالاتر خواهید رفت. ورود به بازارهای بین المللی یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به سود فراوان است بنابراین این مسیرها را فراموش نکنید.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که سابقه بالایی در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارند، می‌تواند مسیرهای زیادی برای شکوفایی کسب و کارتان پیش روی شما قرار دهد. در صورتی که تمایل دارند شرکت خود را در لهستان ثبت کنید، تلفن را بردارید و با متخصصان یورو اقامت تماس بگیرید. این متخصصان شما را راهنمایی می‌کند و شرکت شما را با مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن در لهستان راه اندازی می‌کنند.

همچنین در صورتی که تمایل دارید سایر مزایای صادرات را بدانید، می‌توانید مقاله « مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (2) » را مطالعه کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت لهستان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ