Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پس از ثبت شرکت لهستان، با چالش‌ها بجنگید

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب وکار را به خود مشغول کرده است، پیدا کردن فضایی مناسب و عالی برای کسب وکار است. من یکی از همین افراد بودم و هر روز در کسب وکار در دام رکود گرفتار می‌شدم تا این که با مشاوره با یکی از دوستانم، فهمیدم که بهترین کار برای اوضاع و احوال من، ثبت شرکت لهستان است.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

پس از اینکه به کمک موسسه یورواقامت، ثبت شرکت لهستان را انجام دادم. کسب وکار خود را شروع کردم و توانستم به خاطر ویژگی لهستان در زمینه کسب وکار، خیلی خوب پیشرفت کنم و در نهایت به کمک یورواقامت، توانستم اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنم.

چالش‌های پیش رو در ابتدای راه

وقتی برای ثبت شرکت لهستان اقدام کردم و امور را به دست یورواقامت سپردم، واقعا نمی‌دانستم که چه چالش‌هایی پیش رویم قرار خواهد گرفت. من در بسیاری از زمینه‌ها از جمله نیروی کار، مالیات و… اطلاعات نداشتم. پس از برگزاری جلسات مشاوره با متخصصان و مشاوران یورواقامت در جریان تمامی امور قرار گرفتم و هرگاه در زمینه کاری به مشکل برمی‌خوردم، از همان مشاوران مشورت می‌گرفتم.

در زیر به چند مورد از مشکلات اشاره می‌کنم:

  • مشکلات برقراری ارتباط با افراد جامعه
  • قوانین لهستان
  • جذب نیروی کار کارآمد و موثر
  • مسائل مالیاتی
  • حقوق و دستمزد

با توجه به این مشکلات، توانستم با مشورت و با صبر و پایداری موارد لازم را فرا بگیرم و کسب وکار خود را رشد دهم و حتی اقامت لهستان را هم بگیرم.

کارآفرینی، بهترین مسیر برای ثبت شرکت لهستان

اگر قصد دارید کسب وکار خود را توسعه دهید و به جایگاه خوبی برسید، به فکر کارآفرینی باشید. دولت لهستان، عاشق کارآفرینی است و به این دسته از افراد بها می‌دهد. در هر کاری که هستید پس از ثبت شرکت لهستان، روش کارآفرینی را پیش بگیرید و تا حد امکان نوآور باشید.

در مطالب دیگر صورت کامل به چند ایده عالی برای کارآفرینی و ثبت شرکت لهستان خواهیم پرداخت.

برای رسیدن به اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، اینترنت را دریابید

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رموز برای رسیدن یک کسب وکار به موفقیت، استفاده از اینترنت است. امروز کسب وکارهای گوناگون بر مبنای اینترنت اداره می‌شود و به بهترین جایگاه‌ها می رسد. اگر می‌خواهید در کسب وکار خود موفق شوید و به درآمد خوب برسید و در نهایت اقامت کشور مورد بحث را بگیرید، از اینترنت غافل نشوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پس از ثبت شرکت لهستان، با چالش‌ها بجنگید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ