Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و ورود به اقتصادی پویا

موارد بحث شده

یکی از نکات مثبت و حیاتی که می‌توان در مورد ثبت شرکت لهستان به آن اشاره کرد، اقتصاد پویا و بین المللی این کشور است. دولت لهستان، راه را برای رشد اقتصادی کشور خود باز گذاشته است و حتی این امکان را فراهم کرده است که کسانی که می‌توانند به شکلی به رشد اقتصاد این کشور کمک کنند، بتوانند اقامت لهستان را دریافت کنند.

لهستان، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور اتحادیه اروپا

لهستان، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشوری است که در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست. مساحت این کشور حدود 305 هزار کیلومتر است و با آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، اوکراین، بلاروس، لیتوانی و روسیه همسایه است.

فضای تجارت، صادرات و واردات در این کشور به شکلی است با در صورتی که موفق به ثبت شرکت لهستان شوید، می‌توانید از تمامی دنیا مشتری جذب کنید. بسیاری از کشورها، محصولات خود را در این کشور به فروش می‌رسانند و از مزایای این اقتصاد پویا بهره می‌برند.

شهرهای مناسب برای ثبت شرکت لهستان

در صورتی می‌خواهید وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوید، ابتدا باید مکان مناسب برای راه اندازی کسب و کار خود را مشخص کنید. شهرهای اصلی این کشور که بسیاری از افراد از آنها برای راه اندازی شرکت استفاده می‌کنند، عبارت است از:

  • ورشو، پایتخت فعلی لهستان؛
  • کراسکو، پایتخت قبلی لهستان و یکی از کهن‌ترین و زیباترین شهرهای این کشور که گردشگران زیادی را هم به خود جذب می‌کند؛
  • کاتوویتس، دومین شهر بزرگ لهستان که در بزرگ‌ترین منطقه صنعتی این کشور واقع شده است؛
  • گدانسک، یکی از بزرگ‌‌ترین مراکز تجاری لهستان در گذشته و حال؛
  • وروتسواف؛
  • پوزنان

اکثریت مردم این کشور شهرنشین هستند و در صورتی که اقدام به ثبت شرکت لهستان در زمینه تولید کردید، می‌توانید محصولات خود را در شهرها به فروش برسانید.

رشد بالای گردشگری و کسب و کار در لهستان

زیبایی و طبیعت لهستان، گردشگرا سراسر دنیا را به این کشور می‌کشاند. این گردشگران همیشه با دست پر از لهستان خارج می‌شود و در طول سفر هم نیازهای زیادی دارند. در صورتی که بتوانید نیازهای مردم و گردشگران را در نظر بگیرید، به راحتی می‌توانید سرمایه زیادی کسب کنید و با توجه به پاسخگویی به نیازهای مردم، به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت می‌کنید.

یادگیری زبان؛ کمک به بهبود روابط و موجب تسهیل اخذ اقامت لهستان

مردم لهستان به زبان لهستانی صحبت می‌کنند و زبان غالب این کشور محسوب می‌شود که در سراسر بخش‌های شرقی و مرکزی اروپا کشیده شده است. زبان‌های آلمانی، فرانسوی، لاتین و انگلیسی هم در این کشور کاربرد زیادی دارد.

در صورتی که قصد دارید فرایند ثبت شرکت لهستان را طی کنید، کافی است با شماره‌های تماسی که در سایت برای شما قرار گرفته است، تماس بگیرید و در مورد هدفی که دارید و مزایا و معایب آن با کارشناسان ما صحبت کنید. در صورتی که آگاهی کامل را پیدا کردید، می‌توانید همه کارها را به ما بسپارید. ما تا آخرین مرحله که اخذ اقامت لهستان به صورت دائم است، در کنار شما هستیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و ورود به اقتصادی پویا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ