Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نقاط قوت راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان (2)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در لهستان مزایا و نقاط قوت بسیاری دارد که در مقاله « نقاط قوت راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان (1) » تنها به چند مورد از این مزایا اشاره شد. در این مقاله نیز تصمیم داریم به چند مزیت دیگر برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم.

لهستان، سردمدار جذب سرمایه خارجی

لهستان به عنوان یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار شناخته می‌شود. میزان تقاضا برای ثبت شرکت لهستان در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی در حال ورود به فرآیند ثبت شرکت لهستان هستند و می‌خواهند کسب و کاری پرسود و پردرآمد در این کشور راه اندازی کنند.

لهستان تلاش کرده است زیرساخت‌های لازم برای ایجاد کسب و کار (مانند زمین، ساختمان، شبکه حمل و نقل و غیره) را برای کارآفرینان فراهم کند تا به محض ورود به این کشور بتوانند از این امکانات برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

پس از ثبت شرکت لهستان از خانواده خود جدا نمی‌شوید

روابط اجتماعی و خانوادگی در لهستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از دغدغه‌های مهم کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی این است که نتوانند خانواده خود را با خود به لهستان ببرند. دولت لهستان برای رفع این نگرانی امکان اخذ اقامت لهستان را برای خانواده (همسر و فرزندان) کارآفرینان وسرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

مناسب بودن هزینه‌های زندگی در لهستان

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای لهستان که باعث می‌شود افراد این کشور را برای ادامه زندگی و کسب و کار انتخاب کنند این است که زندگی در این کشور به نسبت آسان و بی‌دغدغه است. هزینه‌های مربوط به خوراک، پوشاک و مسکن در این کشور مناسب و مقرون به صرفه است و با داشتن یک درآمد کاملاًَ متوسط می‌توانید زندگی خوبی را در این کشور داشته باشید.

از طرفی مسکن در این کشور به میزان کافی وجود دارد و می‌توانید با هزینه‌های مختلف در این کشور مسکن دلخواه خود را پیدا و در آن زندگی کنید.

یورو اقامت شما را به سوی لهستان می‌خواند

موسسه یورو اقامت چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان فعالیت می‌کند. این مرکز تلاش دارد که شرکت شما را با سریع‌ترین سرعت و در کمترین زمان ممکن در لهستان راه اندازی و اقامت شما را دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های این موسسه تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نقاط قوت راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ