Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین اقتصاد برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

بر اساس شاخص‌های رقابت جهانی، کشورهای اروپا به طور مداوم از لحاظ اقتصادی در حال پیشرفت هستند و ثبت شرکت اروپا برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به یک موضوع جالب تبدیل شده است. بسیاری از این سرمایه گذاران همیشه به ترین‌ها هستتند و اکنون هم قصد دارند که بهترین کشور و بهترین اقتصاد برای ثبت شرکت اروپا را پیدا کنند تا بتوانند کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنند و اقامت اروپا را از این طریق دریافت نمایند.

اصلاحات اقتصادی؛ زمینه ساز رشد و پیشرفت اروپایی‌ها از نظر اقتصادی

بسیاری از کشورهای اروپا در اقتصاد خود دچار نواقص بودند ولی پس از پژوهش و تحقیق توانستند اصلاحاتی را در کشور خود ایجاد کنند و زمینه رشد و پیشرفت خود را رقم بزنند. با این اصلاحات و مشاهده رشد و پیشرفت اروپا، بسیاری از سرمایه گذاران هم تمایل پیدا کردند که سرمایه و دانش خود را وارد این قاره کنند و با ثبت شرکت اروپا، کسب و کار خود را در این قاره راه اندازی کردند و پس از مدتی اقامت اروپا را هم گرفتند.

ثبت شرکت اروپا در بهترین اقتصادهای اروپایی

در زیر به چند کشور اروپایی اشاره می‌کنیم که در صورتی که بتوانید ثبت شرکت اروپا را در این کشورها انجام دهید و با هوشیاری و آگاهی کافی در کسب و کار خود جلو بروید، به احتمال زیاد به موفقیت خواهید رسید و زمینه رشد و پیشرفت کاری خود را فراهم خواهید کرد و از آنجا که امکانات رفاهی در این کشورها مناسب است، می‌توانید با دریافت اقامت اروپا، از این امکانات به بهترین شکل استفاده نمایید:

  1. سوییس
  2. آلمان
  3. هلند
  4. فنلاند
  5. سوئد
  6. انگلستان
  7. لهستان
  8. اتریش
  9. اسلواکی

سوییس؛ بهترین اقتصاد اروپا

سوییس از نظر اقتصادی و هم از لحاظ سهولت و آسایش در زندگی، هم در بین کشورهای اروپایی و هم در جهان پیشگام است. از این رو بسیاری از فعالان اقتصادی به دنبال ثبت شرکت اروپا و دریافت مجوزهای مربوطه در این کشور هستند. این کشور با داشتن بهترین امکانات رفاهی، بسیاری را مشتاق دریافت اقامت اروپا نموده است.

آلمان؛ ابرقدرت اقتصادی اروپا

رشد و پیشرفت اقتصادی در آلمان به حدی بوده است که درصد مهمی از سرمایه گذاران به دنبال ثبت شرکت خود در این کشور هستند. این کشور به دلیل منابع مالی مهمی که در اختیار دارد به عنوان قطب اقتصادی اتحادیه اروپا شناخته می‌شود و بسیاری از کشورهای این اتحادیه از آلمان وام می‌گیرند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین اقتصاد برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ