Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند ایده ناب برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور چند سالی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جذاب شده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با ثبت شرکت لهستان  تلاش می‌کنند که درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. همچنین با این کار می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت کنند.

سال 2020 می‌تواند سال خوبی برای کارآفرینی در لهستان باشد و شما را به آرزوهایتان برساند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده عالی برای راه اندازی بیزنس در لهستان مطرح کنیم تا کارآفرینانی که قصد دارند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند و اقامت لهستان را دریافت کنند، بتوانند با چند ایده عالی برای کار در لهستان آشنا شوند.

ثبت شرکت لهستان  در زمینه مراقبت از کودکان و سالمندان

یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ، وارد شدن به حوزه مراقبت از کودکان و سالمندان است. امروزه زندگی مردم دچار پیچیدگی‌ها و مشغله‌های بسیاری شده است. افراد نیاز به سازمان‌ها و افرادی دارند که بتوانند فرزندان خود را به آن‌ها بسپارند و به کارهای روزمره خود بپردازند.

شما با ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی یک بیزنس برای اعزام پرستار به منازل می‌‎توانید درآمد خوبی کسب کنید. البته باید به فکر جذب نیروی انسانی کاردان و ماهر در این زمینه باشید که خوشبختانه لهستان از این نظر کاستی و کمبود ندارد.

فعالیت در زمینه ساخت و تعمیر مبلمان

ساخت و تعمیر مبلمان می‌تواند فوق‌العاده درآمدزا باشد. شما می‌‎توانید کسب و کاری که در کشور مبدأ (مانند ایران) داشته‌اید را حفظ کنید و شعبه‌ای از آن در کشور لهستان افتتاح کنید. همچنین می‌توانید با یکی از برندهای معتبر دنیا در این زمینه به توافق برسید و نمایندگی آن را در لهستان باز کنید.

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند که کسب و کاری که در کشور مبدأ داشته‌اند را در کشوری دیگر توسعه دهند؛ زیرا وارد شدن به حوزه‌های کاری جدید نیاز به دانش، مهارت و البته ریسک‌پذیری دارد.

موسسه یورو اقامت؛ متعلق به تمامی کارآفرینان

آیا در اندیشه ثبت شرکت لهستان  هستید؟ آیا می‌خواهید کسب و کاری قدرتمند در لهستان راه اندازی کنید؟ آیا فکر ایجاد یک بیزنس پردرآمد را در سر می‌پرورانید؟ خیلی عالی است! موسسه یور اقامت تمامی رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. این موسسه شرکت شما را راه اندازی می‌‎کند و اقامت لهستان را برای شما می‌گیرد. کافی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند ایده ناب برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ