Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نحوه رسیدن به موفقیت با ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

بسیاری از شرکت‌ها، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در پی رسیدن به این پاسخ هستند که چگونه می‌توانند پس از ثبت شرکت اسلواکی به موفقیت دست یابند. پاسخ این سوال از طرف متخصصان و مشاوران مرکز ما مشخص شده است. پس از انجام نظرسنجی‌ها و مطالعات گوناگون، فاکتورها و عوامل موثر در موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی مشخص شد.

در این مطلب قصد داریم که به صورت مختصر و مفید، به علل و عواملی بپردازیم که زمینه موفقیت را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند و می‌توانند با تکیه بر این عوامل، به سهولت ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهند و پس از مدت معین با رسیدن به موفقیت، اقامت اسلواکی را دریافت کنند.

توجه به نیروی کار ماهر، تحصیل‌کرده و انطباق‌پذیر

در صورتی که به دنبال ایجاد یک سازمان موثر، پایدار و رو به پیشرفت هستید، لازم است که منابع انسانی خود را به گونه‌ای فراهم کنید که میزان تحصیلات، مهارت و انطباق پذیری در آنها بالا باشد. خوشبختانه کشور اسلواکی هم از لحاظ نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار دارد و هم در مجاورت کشورهایی قرار دارد که از نظر نیروی انسانی غنی هستند و از آنها نیز می‌توانید استفاده کافی را ببرید.

تعهد به قوانین اسلواکی؛ مستلزم موفقیت در این کشور

در صورتی که قصد دارید ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید و هدفتان از این کار رسیدن به موفقیت است، لازم است که از قوانین و مقررات این کشور در زمینه‌های مختلف پیروی کنید. عدم تعهد به قوانین و مقررات اسلواکی، بزرگ‌ترین تهدید برای رسیدن به موفقیت در این کشور است و از طرف دیگر، احتمال اخذ اقامت اسلواکی را بسیارپایین می‌آورد.

درآمدها را افزایش دهید و از هزینه‌ها بکاهید

بهترین راهی که می‌تواند شما را در مسیر کسب و کارتان به موفقیت برساند این است که تا می‌توانید درآمد شرکت خود را افزایش دهید. پس از ثبت شرکت اسلواکی، کارهای جدید بگیرید. شرکت و کسب و کار خود را توسعه دهید و از سوی دیگر از هزینه‌ها بکاهید. هزینه‌ها می‌تواند وجه منفی کار شما باشد و در صورتی که هزینه‌های بیهوده شما بالا برود، بدانید که رسیدن به موفقیت برایتان دشوار خواهد بود.

به روز بودن؛ عامل موثر در موفقیت پس از ثبت شرکت اسلواکی

شرکت‌هایی که در اسلواکی تأسیس می‌شود، به خوبی این موضوع را درک می‌کنند که استفاده از فناوری روز تا چه حد می‌تواند ضامن موفقیت باشد. پس از موفقیت در راه اندازی کسب و کار، نوبت به اخذ اقامت اسلواکی می‌رسد. برای این منظور باید کسب و کاری داشته باشید که مورد نیاز این کشور باشد. به روز بودن و همگام بودن با فناوری، این نیاز را در این کشور ایجاد خواهد کرد.

در صورتی که تصمیم دارید وارد فرآیند ثبت شرکت یا اخد اقامت اسلواکی شوید، می‎‌توانید روی ما نیز حساب کنید. متخصصان ما در تمامی فرآیندها در کنار شما کارآفرینان خواهند بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نحوه رسیدن به موفقیت با ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ