Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایا و امکانات ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

مزیت اصلی تجارت و ثبت شرکت اروپا، بازار تک و منحصر به فرد اروپا است. اروپا، بزرگ‌ترین بازار جهان است و افرادی که بتواند تجارت خود را در اتحادیه اروپا به سوددهی برسانند، می‌توانند از مزایای بی‌نظیر این کشورها استفاده کنند. یکی از مزایای ثبت شرکت اروپا، اخذ اقامت است که ابتدا به صورت موقت و پس از چند سال دائمی خواهد شد.

اتحادیه اروپا برای اینکه تجارت، ثبت شرکت و اقامت برای کارآفرینان را تسهیل کند، اقداماتی انجام داده است که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است:

  • کاهش بوروکراسی و به اصطلاح کاغذبازی
  • استانداردهای هماهنگ و یکپارچه
  • نقل و انتقال افراد
  • وجود ارز یورو برای تسهیل تجارت

ثبت شرکت اروپا و دسترسی به تمام نقاط اروپا

وقتی فرد یا افراد خارجی بخواهند کسب و کار خود را در اروپا راه اندازی کنند، یکی از بهترین کارها این است که مراحل ثبت شرکت اروپا را طی کنند تا بتوانند از مزایای آن مانند اخذ اقامت اروپا بهره‌مند شوند. اتحادیه اروپا، یکی از بهترین بازارهای دنیا برای فروش کالا و خدمات است که می‌توانید از طریق این بازار، به تمامی بازارهای بزرگ و کوچک دنیا دسترسی پیدا کنید.

اتحادیه اروپا شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده است که افراد بتوانند به راحت‌ترین شکل ممکن به کشورهای عضو این اتحادیه سفر کنند و مشکلات خود را به راحتی برطرف نمایند. یکپارچه شدن بسیاری از مسائل در اتحادیه اروپا موجب شده است که افراد بتوانند بدون هیچ مانعی در تمامی کشورهای عضو رفت و آمد کنند و خدمت و محصولات خود را عرضه کنند.

قوانینی برای ساده سازی ثبت شرکت اروپا

افرادی که متقاضی ثبت شرکت اروپا هستند، نه تنها پس از طی یک مدت کوتاه می‌توانند جهت اخذ اقامت اروپا اقدام کنند، بلکه پس از گذراندن یک بازه زمانی کوتاه، به شرط موفقیت و سودآوری در کسب و کار می‌توانند از سایر مزایا مانند اقامت دائم و گذرنامه این کشورها نیز استفاده نمایند.

چند مورد از قوانینی که اتحادیه اروپا برای تسهیل اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در نظر گرفته است، عبارت است از:

  • دسترسی آسان به منابع مالی
  • راه اندازی آسان کسب و کار با ساده سازی و شفاف سازی قوانین مربوطه
  • حفاظت از سهامداران، تأمین کنندگان سرمایه و کارکنان
  • کاستن از بار امور اداری بر دوش کسب و کارها

بهره‌مندی از مزایای رفاهی و سلامت اروپا

با این اوصاف ثبت شرکت اروپا می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. این مزایا هم شامل حال دولت میزبان و هم شامل حال شخص سرمایه‌گذار خواهد شد. افراد پس از ثبت شرکت اروپا می‌توانند جهت انتقال اعضای خانواده خود به کشور مورد نظر اقدام کنند.

بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا، در کنار ارائه حق اقامت، امکانات دارویی، سلامت، رفاه و بازنشستگی را فراهم می‌کنند تا افراد بتوانند با ثبت شرکت اروپا از تمامی حقوق شهروندی لازم بهره‌مند شوند. البته ممکن است  اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت برای برخی از کشورها، به حدود 120000 یورو سرمایه به نیاز داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایا و امکانات ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ