Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اطلاع از ساعات کاری برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که متقاضیان ثبت شرکت لهستان باید از آن آگاه باشند، ساعات کاری در کشور لهستان است. منظور از ساعات کاری، زمانی است کارگر، کارمند یا فردی که به استخدام شرکتی درآمده است، باید کار کند و فعالیت‌ها یا وظایف خود را انجام دهد.

علت اهمیت اطلاع از ساعات کاری در لهستان این است که فردی که قرار است ثبت شرکت لهستان را انجام دهد، در صورتی که بخواهد در حوزه تولیدی، بازرگانی و غیره کار کند، نیاز دارد که تعدادی کارمند یا کارگر را استخدام نماید و آنها را در ساعات کاری رسمی این کشور به کار بگیرد و در ازای آن حقوق پرداخت نماید.

در صورتی که خواستار ثبت شرکت لهستان هستید باید بدانید که ساعات کار هفتگی مطابق با مقررات و قواعد فصل ششم قانون کار کشور لهستان تعیین می‌گردد و 40 ساعت در هفته تعیین می‌گردد. حداکثر کار هفتگی با محاسبه اضافه کاری نمی‌تواند از 48 ساعت تجاوز کند.

به طور کلی زمان کاری باید مطابق با قوانین باشد. بند 132 قانون کار لهستان بیان می‌دارد که کارکنان این حق را دارند که 11 ساعت در روز، استراحت داشته باشند. در بند 133 می‌خوانیم که کارکنان باید جدای از 11 ساعت مذکور،  35 ساعت در هفته استراحت داشته باشند.

آشنایی با اضافه کاری برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان

بر اساس بند 151 قانون کار، منظور از اضافه کاری، کاری است که در خارج از محدوده ساعات کاری قانونی هفتگی (40 ساعت) انجام می‌شود. قانون اضافه کاری می‌گوید که برای حفاظت از حقوق و حیات انسان، استراحت و جلوگیری از ابتلا به مشکلا جسمی و روانی، بهتر است که اضافه کاری محدوده مشخصی داشته باشد.

صاحبان کسب و کار و افرادی که می‌خواهند ثبت شرکت لهستان را انجام دهند یا اقامت لهستان را دریافت کنند باید بدانند که میزان اضافه کاری سالانه در لهستان نباید بیشتر از 150 ساعت شود. گفتنی است که دولت لهستان برای افرادی که از این قانون تخطی کنند، مجازات‌هایی در نظر گرفته است.

ثبت شرکت لهستان و رعایت قوانین کار

افرادی که می‌خواهند شرکت خود را در لهستان تأسیس کنند یا به هر عنوان قصد دارند که اقامت لهستان را دریافت کنند و در این کشور کار کنند، لازم است که با قوانین و مقررات کاری این کشور آشنا باشند تا مشمول جریمه و مجازات نشوند و سوابق خود و شرکتشان خدشه دار نشود.

با اقامت لهستان، با بسیاری از این قوانین به صورت خود به خود آشنا خواهید شد و افرادی که بخواهند از قانون دقیق مطلع شوند تا بتوانند طرح کسب و کار خود را با دقت ترسیم کنند، لازم است که آشنایی کاملی با قواعد و قوانین مربوط به ساعات کاری داشته باشند.

پایبندی به قوانین برای دریافت اقامت

یکی از مسئل اساسی و ضروری برای اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، پایبندی شرکت به قواعد و قوانین این کشور و عدم تجاوز آن از حریم قانون است؛ زیرا ممکن است با جریمه شدن شرکت، تا مدتی نتوانید اقامت را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اطلاع از ساعات کاری برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ