Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با اخذ اقامت اسلواکی از چه امتیازاتی برخوردار خواهیم شد؟

موارد بحث شده

اخذ اقامت اسلواکی و سایر کشورهای اروپایی به یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران متقاضی ثبت شرکت در اسلواکی و سایر شهروندان عادی متقاضی مهاجرت تبدیل شده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اقامت کشوری را دریافت کنند که در آن کشور از امتیازهای بیشتری برخوردار شوند.

موسسه یورو اقامت برای اخذ اقامت هر کشور مزایا و معایبی را بیان می‌کند ولی در مجموع امتیازهایی که کشور اسلواکی به متقاضیان ارائه می‌دهد، بسیار بیشتر از معایب آن است. در این مطلب قصد داریم به مزایایی اشاره کنیم که پس از اخذ اقامت اسلواکی شامل حال متقاضیان خواهد شد.

اولین مزیت؛ آزادی در تمامی اروپا

شاید اولین و بزرگ‌ترین مزیتی که از اخذ اقامت اسلواکی کسب می‌کنیم، این است که می‌توانیم در سراسر اتحادیه اروپا با امنیت و آسودگی خاطر رفت و آمد کنیم و هیچ نگرانی از هیچ بابتی نداشته باشیم. می‌توانید در این کشور با ثبت شرکت در اسلواکی کسب و کاری مستقل داشته باشیم و درآمدی عالی برای خودمان رقم بزنیم.

امکان راه اندازی کسب و کار در تمام کشورهای حوزه شنگن

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت اسلواکی، راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در این کشور است. وقتی کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کنید، علاوخ بر امکان صادرات و واردات آسان محصولات به سراسر اروپا، می‌توانید درآمد خوبی برای خود رقم بزنید.

مهمان‌نوازی عالی، آب و هوای لذت‌بخش و امید به زندگی بالا

میزان مهاجرانی که وارد اسلواکی می‌شوند، اندک است و اکثر افرادی که وارد این کشور می‌شوند، اغلب این کار را از طریق ثبت شرکت در اسلواکی انجام می‌دهند و به همین خاطر افرادی باکلاس و دارای منابع مالی کافی هستند.

از این رو نگرش مردم این کشور به افراد مهاجر بسیار مثبت است و مهمان‌نوازی بسیار خوبی نسبت به این افراد از خود نشان می‌دهند. همچنین به دلیل شرایط جوی عالی، وضعیت معیشتی بی‌نظیر و فرهنگ بسیار عالی مردم، امید به زندگی در این کشور بسیار بالا است و مردم عمیقاً احساس خوشبختی دارند.

امکان خرید املاک، مستغلات و خرید با مالکیت صد در صدی افراد خارجی

در صورتی که بتوانیداقامت اسلواکی را دریافت کنید، این امکان و اجازه را خواهید داشت که املاک، مستغلات و خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید و مالکیت این اموال بدن هیچ ایراد و اشکالی به صورت کامل به شخص خریدار (خارجی) داده خواهد شد.

اقامت اسلواکی؛ تخصص یورو اقامت

موسسه یورو اقامت با تجربه بالای خود در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت در کشور اسلواکی این توانایی را دارد که به تمامی سوالات شما در این زمینه از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت قرار دارد، پاسخ دهد و تمامی کارهای اقامت و ثبت شرکت شما در سریع‌ترین زمان و بهترین هزینه ممک به انجام رساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با اخذ اقامت اسلواکی از چه امتیازاتی برخوردار خواهیم شد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ