مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

توضیحات یکی از دوستان از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان

اشتراک گذاری:

توضیحات یکی از دوستان از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان، باتیس هلدینگ

خاطرات یک دوست از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان

تجربه اقامت اروپا و زندگی در لهستان می‌تواند یک تغییر بزرگ و زندگی‌ساز باشد. این کشور با امکانات فراوان و زیبایی‌های معماری، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مهاجران باشد.

اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت و ورود به ورشو

از زمانی که به یورواقامت مراجعه کردم، در ذهنم این بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت لهستان را بگیرم و به لهستان بروم. خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن این اتفاق افتاد و از زمانی که وارد لهستان شدم می‌دانستم که می‌توانم از روابط خوب در این کشور استفاده کنم و چند دولت خوب و صمیمی پیدا کنم تا هم بتوانم با زبان این کشور آشنا شوم و هم در صورت وجود مشکل از آنها کمک بگیرم.

اقامت لهستان و بهره‌مندی از اقتصاد این کشور

یکی از مزایای این کشور برای افراد خارجی وجود کار فراوان است. من پس از مدتی کوتاه موفق شدم که به کمک یورواقامت در زمینه دلخواه خودم مشغول به کار شوم و درآمد خوبی داشته باشم. اقامت لهستان برای من جاذبه‌های زیادی داشت. در کنار تفریح در این کشور توانستم از نظر مالی هم پیشرفت کنم.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت و امکان سفر به تمامی کشورهای این قاره

یکی از مزایایی که اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت برای افراد به وجود می‌آورد، امکان مسافرت آسان به تمامی کشورهای عضو این قاره است. اتحادیه اروپا با برخورداری از کشورهای به‌روز و پیشرفته امکان رشد و پیشرفت را برای تمامی مهاجران فراهم می‌کند.

فناوری چشم‌گیر لهستان در تمامی زمینه‌ها

یکی از زمینه‌هایی که لهستان در آن رشد خوبی داشته و با تمام جهان همراه شده است، فناوری است. در این کشور به‌روزترین فناوری‌های دنیا دیده می‌شود. در صورتی که در کسب وکار خود نیاز به ابزاری به‌روز و جدید داشته باشید، به راحتی می‌توانید از بازارهای این کشور تامین نمایید.

معماری زیبای ساختمان‌های لهستان

یکی از خصوصیاتی که دوستمان برای لهستان ذکر کرد، زیبایی معماری ساختمان‌های این کشور است. لهستان به عنوان یکی از بهترین و پیشروترین کشورها در زمینه عمران و معماری شناخته می‌شود و مهندسان زیادی هم در همین حوزه در این کشور فعالیت دارند.

خلاصه

اقامت لهستان می‌تواند یک تجربه زندگی‌ساز باشد. این کشور با امکانات فراوان، زیبایی‌های معماری، و رشد خوب در زمینه فناوری، می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مهاجران باشد. با تماس با کارشناسان تخصصی ما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره شرایط اقامت لهستان دریافت کنید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

توضیحات یکی از دوستان از اخذ اقامت اروپا و زندگی در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ