Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین مدل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020

موارد بحث شده

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بر این باور هستند که سال 2020 یکی از سال‌های خوب برای اقتصاد لهستان است و به همین خاطر ثبت شرکت لهستان در چند ماه گذشته با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. بخش خوب ماجرا این است که امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت وجود دارد و به همین خاطر اشتیاق سرمایه‌گذاران برای راه اندازی کسب و کار در لهستان به شکلی مداوم رو به افزایش است.

در این مقاله تصمیم داریم به یک مدل عالی برای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار در این کشور اشاره کنیم. در صورتی که کارآفرین بتواند فرآیند ثبت شرکت در کشور لهستان را از این طریق طی کند، مسلماً موفق خواهد شد. شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت لهستان از این طریق وجود دارد.

مدلی ویژه برای ثبت شرکت لهستان

مطالعات اخیر موسسه یورو اقامت به وضوح نشان می‌دهد که فرنچایز می‌تواند یکی از بهترین ترفندها برای راه اندازی کسب و کار در لهستان باشد. در روش فرنچایز در واقع کارآفرین نیازی به جذب مشتری یا آشنا کردن مشتریان با کسب و کار ندارد. شما باید به عنوان نمایندگی یک برند صاحب‌نام و معتبر در لهستان فعالیت کنید.

فرنچایز؛ آینده کسب و کارهای جهان

امروزه برندسازی روندی رو به رشد را در جهان طی می‌کند ولی مسئله‌ای که متقاضیان ثبت شرکت لهستان باید مد نظر قرار دهند این است که برندسازی و درآمدزایی از آن کار آسانی نیست. شخصی که می‎‌خواهد برندسازی کند باید آشنایی کاملی با اطلاعات زیر داشته باشد:

  • فرهنگ مردم لهستان
  • آداب و رسوم مردم این کشور
  • قدرت خرید
  • علایق و سلایق مردان و زنان در کشور لهستان

کسب این اطلاعات و آشنایی با اخلاق مردم این کشور کار چندان آسانی نیست و ممکن است سال‌ها طول بکشد ولی در صورتی که فرآیند ثبت شرکت لهستان را از طریق فرنچایز طی کنید، مسیر درآمدزایی و ثروت‌آفرینی را کاملاً مستقیم و بی‌دردسر طی خواهید کرد.

در صورتی که تمایل دارید دلیل برتری کسب و کارهای فرنچایزی را در سال 2020 در لهستان بدانید، مقاله «دلیل پرطرفدار بودن فرنچایز برای ثبت شرکت لهستان در 2020» را مطالعه کنید.

موسسه یورو اقامت؛ همراه همیشگی شما برای برندسازی و فرنچایز

موسسه یورو اقامت یکی از ریشه‌دارترین موسسات برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان به حساب می‌آید. این موسسه توانایی خوبی در برندسازی و فرنچایزینگ دارد و می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی بیزنس در کنار شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین مدل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ