Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برخورداری از امتیازات ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراکز خدمات مشترک

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خدمات مشترک، یکی از حوزه‌های مورد حمایت دولت اسلواکی است. این دولت از چنین کسب و کارهایی حمایت می‌کند و افرادی که بتوانند در این زمینه موفق باشند، به راحتی اقامت اسلواکی را هم دریافت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به شرایطی بپردازیم که یک شرکت خدمات مشترک، با داشتن آن شرایط می‌تواند از حمایت‌های دولتی بهره‌مند شود.

شرکت خدمات مشترک و اهداف آن

منظور ما از مراکز خدمات مشترک، مکانی است که یک شرکت، در آن خدمات خود را با ارزش افزوده بالا و در حمایت از اشتغال کارشناسان متخصص در مراکز توسعه برنامه‌های فناوری اطلاعات، مراکز راهکار فنی، مراکز اصلاح فناوری‌های سطح بالا و مراکز پشتیبانی از مشتریان ارائه می‌دهد. اهداف اصلی فعالیت این شرکت‌ها، خدمات مالی، خرید، خدمات فناوری اطلاعات، منابع انسانی و حمایت از مشتریان است.

شرایط برخورداری مراکز خدمات مشترک از مشوق‌های سرمایه گذاری

در صورتی که بتوانید اقدام به ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خدمات مشترک کنید، مسلماً مخاطبان و مشتریان زیادی را جلب و جذب خواهید کرد. دولت این کشور هم امتیازهایی را برای متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خدمات مشترک در نظر گرفته است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • ایجاد یک مرکز خدمات مشترک یا توسعه یک مرکز خدمات مشترک موجود
  • دستیابی به دارایی‌های ملموس و ناملموس بلندمدت که ارزش آن کمتر از 400 هزار یورو نباشد و در عین حال حداقل 50 درصد آن باید به وسیله حقوق صاحبان نهاد تأمین گردد یا در صورتی که یک ثبت شرکت اسلواکی به صورت شخصی انجام شده باشد، حداقل 50 درصد این مبلغ باید توسط آن شخص تأمین گردد.
  • ایجاد مشاغل جدید
  • حداقل 60 درصد کل تعداد کارکنان باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشند.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه خدمات مشترک؛ مقدمه اخذ آسان اقامت اسلواکی

در صورتی که بتوانید ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید و مرکزی در زمینه خدمات مشترک راه اندازی کنید، می‌توانید در کنار بهره‌مندی از مزایا و وام‌های دولتی، اقامت اسلواکی را هم دریافت کنید. تمدید اقامت اسلواکی مشروط به موفقیت شما در رسیدن به اهداف شرکتتان خواهد بود. در صورتی که به مدت سه سال بتوانید به موفقیت برسید و نیاز شرکت‌ها و افراد را به خوبی برطرف کنید، به راحتی می‌توانید اقامت اسلواکی را به صورت دائم برای خود و خانواده‌تان دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و اقامت دائم و موقت در اسلواکی با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل کنید. مشاوران ما با تخصص و مهارت در زمینه اشتغال در اسلواکی، می‌توانند پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان باشند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برخورداری از امتیازات ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراکز خدمات مشترک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ