Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

موفقیت پس از اخذ اقامت اسلواکی در کنار یورو اقامت (3)

موارد بحث شده

در حال حاضر بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران تمایل دارند که بتوانند اقامت اسلواکی را به صورت دائمی دریافت کنند که بتوانند از مزایای زندگی در این کشور بهره‌مند شوند. یکی از سوال‌های مهمی که در ذهن این افراد نقش بسته این است که پس از ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور باید چه مسیری را طی کنم را به موفقیت برسم؟

در مقاله « موفقیت پس از اخذ اقامت اسلواکی در کنار یورو اقامت (2) » تلاش کردیم که چند راهکار خوب ارائه دهیم و در این مقاله هم همین تصمیم را داریم. هدف یورو اقامت این است که دانش و آگاهی افراد و کار آفرینان بالا برود و بتوانند یک زندگی فردی و کاری موفق و خوب را پس از ثبت شرکت اسلواکی تجربه کنند. در ادامه به چند نکته مهم برای ساختن یک زندگی موفق پس از ثبت شرکت در کشور اسلواکی اشاره شده است.

موفقیت پس از اقامت اسلواکی یک مسیر است نه یک هدف!

یکی از نکات مهمی که پس از اخذ اقامت اسلواکی باید به آن توجه داشته باشید این است که موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد. بنابراین سعی کنید از زندگی خودتان لذت ببرید و پس از اخذ اقامت اسلواکی تمام تلاش خود را برای طی کردن مسیر موفقیت انجام دهید.

تفکرات خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که هیچ فشاری به افکار و احساسات شما وارد نشود. هیچ عجله‌ای برای رسیدن به آخر خط نداشته باشید؛ زیرا موفقیت به هیچ عنوان یک هدف نیست بلکه مسیری است که باید در آن قرار بگیرید و با آرامش حرکت کنید.

تنش و افکار تنش‌آلود را رها کنید

در صورتی که روند رشد و موفقیت شما با کندی جلو می‌رود، نگران نباشید. قرار نیست که رسیدن به موفقیت به سرعت انجام شود. سعی کنید آرامش خود را در هر حالت حفظ کنید و مطمئن باشید که با برنامه ریزی و تفکرات درست می‌توانید هر چه مد نظرتان است را به راحتی به دست بیاورید.

موسسه یورو اقامت همواره تلاش کرده است که کارآفرینان و سرمایه گذاران علاقمند به ثبت شرکت اسلواکی به سمت هدف درست راهنمایی کند. در صورتی که تمایل دارید شرکت خود را در این کشور راه اندازی کنید و پس از آن اقامت این کشور را بگیرید، کافی است با شماره‌هایی که در این سایت مشاهده می‌کنید تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاوران و متخصصان یورو اقامت دریافت نمایید. در صورتی که تمایل دارید پس از راه اندازی شرکت در اسلواکی موفق شوید مقاله « موفقیت پس از اخذ اقامت اسلواکی در کنار یورو اقامت (4) » را مطالعه کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

موفقیت پس از اخذ اقامت اسلواکی در کنار یورو اقامت (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ