Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

از ثبت شرکت لهستان چه هدفی دارید؟ (2)

موارد بحث شده

در مقاله « از ثبت شرکت لهستان چه هدفی دارید؟ » تلاش کردیم به مورد از اصلی‌ترین اهداف کارآفرینان از ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم. یکی از این دو هدف، اخذ اقامت لهستان و زندگی در لهستان و هدف دیگر انتقال کسب و کار از سایر کشورها به لهستان و ثروت آفرینی در این کشور بود. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از اهداف مهم دیگر برای ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم.

راه اندازی کسب و کار جدید از طریق ثبت شرکت لهستان

برخی از افراد تصمیم می‌‎گیرند که کارآفرینی کنند و برای خودشان یک کسب و کار مستقل و قدرتمند راه اندازی کنند. یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار لهستان است که پتانسیل‌های عالی و فوق‌‌العاده‌ای را در خود دارد. در ادامه تصمیم داریم به چند مورد از پتانسیل‌های موجود در این کشور اشاره کنیم:

  • نیروی انسانی ماهر
  • شرایط فوق‌العاده برای صادرات و واردات
  • دسترسی به بازارهای جهانی
  • قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی عالی در اروپا
  • برخورداری از امنیت بالا از نظر سیاسی و اجتماعی

موسسه یورو اقامت و روش‌های عالی برای ثبت شرکت لهستان

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین موسسات فعال در حوزه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان روش‌هایی ویژه را برای راه اندازی کسب و کار و بیزنس در لهستان به شما پیشنهاد می‌دهد. این مجموعه، کلکسیونی از بهترین و خبره‌ترین مشاوران و متخصصان حوزه ثبت شرکت و اقامت کشور لهستان را گرد آورده است تا بتواند بهترین خدمات ممکن را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

روش‌های گوناگونی برای ثبت شرکت لهستان وجود دارد و هر روش مزایا و معایب خاص خودش را دارد. موسسه یورو اقامت تلاش می‌کند که بتواند از تمامی روش‌های موجود به سرمایه‌گذاران خدمت و نیازهای آنان را برآورده کند.

سوددهی و درآمدزایی؛ مهم‌ترین دغدغه کارآفرینان

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس در لهستان است که آیا این کسب و کار به سوددهی و درآمدزایی می‌رسد یا در نهایت شکست خواهد خورد؟

اگر بخواهیم پاسخی درست و منطقی به این سوال بدهیم، باید بگوییم که بسترهای مناسب برای رشد و پیشرفت کسب و کارها در لهستان فراهم شده است. بنابراین اگر کارافرین بخواهد در لهستان رشد و پیشرفت کند، به راحتی می‌تواند چنین کاری انجام دهد. کافی است کمی تلاش و کوشش کند.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد درآمدزایی و بهترین روش ثروت آفرینی در لهستان دارید، کافی است مقاله « ثبت شرکت لهستان و بهترین روش ثروت‌آفرینی » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور لهستان کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

از ثبت شرکت لهستان چه هدفی دارید؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ