Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چگونه با ثبت شرکت اتریش به بیشترین سود برسیم؟

موارد بحث شده

برای اینکه بتوانید با ثبت شرکت اتریش به بیشترین منابع مالی برسید و به عنوان یک فرد موفق و کارآمد در این کشور شناخته شوید، باید وارد حوزه‌ای از کسب و کار شوید که در این کشور بیشترین سوددهی را دارد. در صورتی که بتوانید به عنوان فردی سودده در این کشور فعالیت کنید، می‌توانید از سایر مزایای این کشور مانند اخذ اقامت اتریش هم بهره‌مند شوید.

 متخصصان و کارشناسان کسب و کار در این کشور چند زمینه کاری را شناسایی کردند که با ورود به این زمینه‌ها می‌توان به رشد و سود خوبی رسید. ثبت شرکت اتریش در این زمینه‌ها می‌تواند اقامت دائم سرمایه گذار خارجی را تضمین کند.

سودآورترین زمینه‌های کاری اتریش

  • فناوری اطلاعات و زیرمجموعه‌های آن از جمله امنیت و امور مالی
  • بخش مالی شامل ارز رمزها و فناوری بلاک‌چین
  • تجارت که یکی از بیشترین کمک‌ها را به اقتصاد اتریش می‌کند
  • املاک و مستغلات که با ورود به این حوزه، سرمایه گذار می‌تواند با ثبت شرکت اتریش در زمینه ساخت و ساز و آژانس‌های املاک به سود بالایی برسد
  • حوزه‌های تولیدی که مهم‌ترین بخش اقتصادی در اتریش است

ثبت شرکت اتریش؛ زمینه تحقق آرزوها

اخلاق و وجدان کاری در اتریش از اهمیت بالایی برخوردار است و وقتی کارمندان خود را از این کشور انتخاب می‌کنید، مطمئن هستید که افراد کارآمد و واجد شرایط فعالیت در شرکت شما هستند. رتبه بندی بانک جهانی نشان می‌دهد که اتریش به لحاظ محیط کسب و کار، رتبه 22 را در بین 190 کشور دارد و با ثبت شرکت اتریش به راحتی می‌توانید به کمک کارمندان، کسب و کار خود را رشد و رونق ببخشید.

اقامت اتریش برای کسب و کارهای پربازده به راحتی اخذ می‌گردد تا بتوانند با خاطری آسوده و بدون دغدغه کار خود را انجام دهند. از آنجا که اتریش در قلب اروپا قرار دارد، می‌توانید شرکت‌های مختلف در سراسر اروپا را به سمت خود جلب و جذب نمایید.

اقدامات دولت اتریش برای بهتر شدن اوضاع برای سرمایه گذاران

صادرات آسان، پایداری سیاسی و هزینه‌های پایین مخابرات باعث شده است که کسب و کار در کشور اتریش، از نظر بسیاری از صاحبان کشب و کار نمونه و مطلوب باشد و به همین خاطر بسیاری از این افراد به دنبال ثبت شرکت اتریش هستند.

یکی از مزایای دیگر اتریش، سیستم مالیاتی آن است. از آنجا که اتریش، بهترین سیستم مالیاتی در اروپا را دارد، امکان ثبت شرکت در این کشور آسان‌تر از سایر نقاط اروپا است. نرخ مالیات در این کشور برای تمامی شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص، 25 درصد است.

اقامت اتریش؛ کمک به خانواده و فرزندان

بسیاری از افراد به خاطر مزایای کشور اتریش سعی دارند که از طریق ثبت شرکت به این کشور مهاجرت کنند. یکی از مزایای ثبت شرکت، اخذ اقامت اتریش است که می‌تواند آینده فرزندان را تضمین کند؛ زیرا دولت اتریش حتی برای فرزندان سرمایه گذار هم حقوق تعیین می‌کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چگونه با ثبت شرکت اتریش به بیشترین سود برسیم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ