Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آشنایی با فرهنگ کسب و کار برای ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که افراد خارجی زیادی برای انجام امور ثبت شرکت اتریش وارد آن شده‌اند و پس از مدتی به خاطر آشنایی با فرهنگ مردم اتریش در زمینه تلاش و فعالیت به این نتیجه رسیدند که بهتر است اقامت اتریش را هم دریافت کنند و این کشور را برای زندگی برگزینند. برای موفقیت در این کشور در حوزه کسب و کار، آشنایی با فرهنگ این کشور واجب و ضروری است و می‌تواند کمک زیادی به متقاضیان
ثبت شرکت اتریش کند.

زبان کشور اتریش

اولین نکته این است که زبان رسمی کشور اتریش آلمانی است و در صورتی که خواستار اقامت اتریش هستید و می‌خواهید در این کشور زندگی کنید باید تا حدودی با این زبان آشنایی داشته باشید؛ چون حدود 98 درصد از مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می‌کنند و برای جلب و جذب مشتریان بهتر است که با این زبان آشنایی داشته باشید.

مسئولیت پذیری؛ لازمه ثبت شرکت اتریش

در صورتی که قصد دارید، ثبت شرکت اتریش را با موفقیت به اتمام برسانید و در نهایت از این طریق اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت را به دست آورید، لازم است که در بسیاری از موارد مسئولیت پذیر باشید. در صورتی که کالا یا خدماتی ارائه می‌دهید که مشکلاتی دارد، در گام نخست باید این اشکالات را اصلاح کنید و در رابطه با مشکلات پاسخگو و مسئولیت پذیر باشید.

دقیق بودن در انجام امور

یک از نکات مهم برای موفقیت در کسب و کار و ثبت شرکت اتریش، دقیق بودن است. وقت شناسی، برنامه ریزی و مناسبت‌ها در اتریش بسیار مهم است. اقامت اتریش نیز مستلزم دقیق بودن و وفق یافتن با مردم و فرهنگ این کشور است.

انعام دادن

یکی از نکاتی که قبل از ثبت شرکت اتریش باید از آن اطلاع داشته باشید، این است که فرهنگ انعام دادن در این کشور وجود ندارد و نیازی نیست که به ازای خدمتی که به شما ارائه می‌شود، انعام بدهید. البته در هنگام مناسبت‌ها هدایایی به کارکنان داده می‌شود.

پوشش در اتریش

یکی از مسائل مهم برای موفقیت در کسب و کار این است که قبل از ثبت شرکت اتریش، یاد بگیرید که خوب لباس بپوشید و همیشه مرتب و اتوکشیده باشید. ظاهر برای مردم اتریش اهمیت زیادی دارد. برای کسب و کار خود بیشتر از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده کنید و روی رنگ حساس باشید. گفتنی است که این موضوع در اکثر کشورهای اروپایی وجود دارد ولی اتریش نسبت به بقیه، حساسیت بیشتری روی این موضوع نشان می‌دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آشنایی با فرهنگ کسب و کار برای ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ