Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مدارس کسب و کار برای آموزش متقاضیان ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

برای  اینکه شخصی بتواند در کسب و کار خود پیشرفت کند، نیاز است که آموزش‌های لازم برای شروع و موفقیت کسب و کار را ببیند. یکی از رازهای اصلی و مهم موفقیت متقاضیان ثبت شرکت آلمان، یادگیری راه و روش کسب و کار پس از ثبت شرکت آلمان بوده است. یادگیری از اصولی است که می‌تواند اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت را برای شما به ارمغان بیاورد.

مدارس کسب و کار؛ بهترین راه برای ترقی و پیشرفت در آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که همواره به دنبال رشد و بالندگی صاحبان کسب و کار و تجارت‌های فعال در اتحادیه اروپاست. در صورتی که قصد دارید، ثبت شرکت آلمان را انجام دهید و به موفقیت برسید، بهترین راه یادگیری روش‌های کار است. دولت آلمان چند سالی است که اقدام به افتتاح مدارس کسب و کار کرده است.

متقاضیان ثبت شرکت آلمان می‌توانند در این مدارس ثبت نام کنند ولی توصیه می‌شود که به زبان آلمانی تلسط داشته باشند؛ زیرا بیش از نیمی از دروس و مهارت‌هایی که در این مدارس تدریس می‌شود، به زبان آلمانی است. البته برای اخذ اقامت آلمان به صورت دائم نیاز است که تسلط کافی را بر زبان آلمانی داشته باشید.

تدریس مطالب کسب و کار بر اساس جدیدترین آموزه‌ها

یکی از اصلی‌ترین مسائل در زمینه کسب و کار و ثبت شرکت آلمان این است که اگر به دنبال موفقیت و پس از آن اخذ اقامت آلمان هستید، باید جدیدترین مطالب در رابطه با کسب و کار را بدانید و به همین خاطر مدارس کسب و کار، جدیدترین مطالب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهترین مدارس کسب و کار؛ پیشنهاد ما به متقاضیان ثبت شرکت آلمان

هدف اصلی ما از این مطلب این بود که بتوانیم چند مدرسه کسب و کار را به شما معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید و در صورتی که به دنبال رسیدن به موفقیت هستید، بتوانید از مطالب و محتوای این مدارس کسب و کار استفاده کنید. نام چند مورد از این مدارس در زیر آمده است و در مطلبی دیگر به فرآیند ورود به این مدارس اشاره خواهیم کرد.

  • WHU VALLENDAR
  • HH LEIPZIG
  • THE BUSINESS SCHOOLS OF THE MANNHEIM OF UNIVERSITY
  • ESCP EUROPE BERLIN
  • FRANKFURT SCHOOL

در صورتی که قصد دارید شرکتی در آلمان تأسیس کنید یا از طریق راه اندازی کسب و کار، اقامت آلمان را دریافت کنید، استفاده از مطالب آموزشی و راهنمایی‌های این موسسات می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. در صورت وجود هرگونه سوال در این زمینه، کافی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و سوال خود را از مشاوران ما بپرسید. ما در مسیر موفقیت، همراه همیشگی شما خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مدارس کسب و کار برای آموزش متقاضیان ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ