Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

طرز نگارش بیزینس پلن (طرح کسب و کار) برای ثبت شرکت در لهستان

موارد بحث شده

یکی از مراحل اصلی ثبت شرکت در لهستان، نوشتن طرز کسب و کار یا بیزینس پلن است. این طرح نه‌تنها برای ثبت شرکت، بلکه احتمالاً برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز مورد نیاز خواهد بود. از این رو تصمیم گرفتیم که در این مطلب به شیوه نگارش بیزنس پلن اشاره کنیم تا متقاضیان ثبت شرکت در لهستان، دید بازتر و شفاف‌تری نسبت به این مورد داشته باشند.

یک بیزینس پلن موفق، دارای اجزاء و بخش‌های زیر است:

هدف از ثبت شرکت در لهستان

اولین گام برای نوشتن بیزینس پلن آن است که هدف خود را از راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان مطرح کنید. در این بخش باید به صورت کامل انگیزه خود از کسب و کار و دلیل انتخاب لهستان به عنوان کشوری مناسب برای راه اندازی شرکت خود را معین کنید.

تعیین نوع شرکت و اعضای هیئت مدیره

در گام بعدی باید نوع شرکت خود را بیان کنید و تمام شرکا و اعضای هیئت مدیره را به صورت کامل مشخص نمایید. در هنگام ثبت شرکت در لهستان، یکی از مهم‌ترین مراحل تعیین نوع شرکت است.

برآوردهای مالی، درآمدها و هزینه‌های شرکت

در این بخش از بیزینس پلن باید کلیه برآوردهای مالی مربوط به شرکت خود را انجام دهید و اعلام کنید که شرکتی که قرار است تأسیس کنید، از چه منابعی درآمد کسب می‌کند و چه هزینه‌هایی خواهد داشت. در صورتی که این مسئله ثابت شود، دیگر هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت و می‌توانید با خاطری آسوده به فعالیت سازمانی خود بپردازید.

توانایی اداره شرکت و تقبل کلیه هزینه‌ها به مدت یک سال

در این بخش از گزارش باید به مسائل زیر بپردازید:

  • تمکن مالی؛
  • توانایی اداره شرکت و تقبل تمامی هزینه‌های آن به مدت یک سال
  • گزارش تعداد و سمت نیروی انسانی

باید در این بخش از گزارش تمامی اطلاعات لازم در رابطه با توانایی پرداخت حقوق نیروی انسانی را اعلام کنید. باید تمامی اسناد و مدارک برای داشتن تمکن مالی برای گرداندن و اداره شرکت را نشان دهید.

موسسه یورو اقامت پیشینه درخشان و طولانی مدتی در زمینه ثبت شرکت در لهستان دارد. متقاضیانی که قصد داردند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند، می‌توانند کلیه امور نگارش و ارائه بیزینس پلن خود را به متخصصان این موسسه بسپارند. یورو اقامت این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را از طریق این موسسه اخذ کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

طرز نگارش بیزینس پلن (طرح کسب و کار) برای ثبت شرکت در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ