Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اتریش؛ یک هدف جذاب

موارد بحث شده

اتریش یکی از مهمترین و اصلی‌ترین نقاط اقتصادی دنیاست که در قلب اروپا قرار گرفته است و سرمایه گذاران، به ثبت شرکت اتریش به عنوان مقصد و هدفی جذاب می‌نگرند. قصد داریم که در این مطلب به دلایل این جذابیت اشاره کنیم. وقتی اتریش را با سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنیم، می‌بینیم که یکی از ثروتمندترین و رشدیافته‌ترین اقتصادهای ملی اروپاست.

بیش از 300 شرکت بین المللی، دفتر مرکزی خود را در اتریش تأسیس کرده‌اند و از این طریق ثبت شرکت اتریش را انجام داده‌اند و مدیران عامل بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا، اقامت اتریش را دریافت کرده‌اند تا بتوانند در این کشور زندگی کنند.

اتریش؛ پرچمدار رفاه اقتصادی در اروپا

وقتی صحبت از اقامت اتریش به میان می‌آید، شاهد این هستیم که بسیاری از مردم دنیا در پی اخذ اقامت و زندگی در این کشور هستند. یکی از آسان‌ترین راه‌های اخذ اقامت اتریش، ثبت شرکت در این کشور است. در زیر به چند مورد از مزایای رفاهی اتریش اشاره شده است:

  • سیستم بهداشت و درمان پیشرفته و توسعه یافته
  • سیستم آموزشی بین المللی معتبر و معروف
  • پایداری و امنیت
  • ارائه بهترین سطح از استانداردهای زندگی به افرادی که بتوانند اقامت اتریش را دریافت کنند. مخصوصاً اگر این اقامت از طریق ثبت شرکت اتریش به دست آمده باشد
  • وین، پایتخت اتریش، چند سال به صورت مکرر در شاخص کیفیت زندگی مریز به عنوان ارائه دهنده بهترین کیفیت زندگی در جهان شناخته شده است
  • وجود مناطق تفریحی و گردشگری فراوان در این کشور
  • امکان ثبت شرکت اتریش در قالب هنر، ورزش، فرهنگ و غذا

امکان تجارت خارجی گسترده با ثبت شرکت اتریش

اتریش یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیاست و به همین خاطر کشورهای زیادی مشتاق استفاده از محصولات و خدمات اتریش هستند. در صورتی که یک سرمایه گذار خارجی بتواند ثبت شرکت اتریش را انجام دهد و پس از آن محصولی خوب و باکیفیت را عرضه کند، مسلماً بازار خوبی برای کالاها یا خدمات او وجود خواهد داشت.

اتریش؛ مبدا نوآوری در صنعت جهان

یکی از مزایای ثبت شرکت اتریش، این است که در کنار خلاق‌ترین و نوآورترین شرکت‌های دنیا قرار خواهید گرفت و می‌توانید از تجربیات و مشاوره‌های آنها استفاده کنید. پژوهش و توسعه در اتریش یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شود و می‌تواند شرکت را تقویت کند.

اقامت اتریش و رسیدن به یک زندگی استثنایی

در صورتی که بتوانید در این کشور به رشد و توسعه دست یابید و کسب و کار خود را به نقطه‌ای مطمئن برسانید، مجوز اقامت در اتریش به شما اعطا خواهد شد و می‌توانید از یکی از باکیفیت‌ترین زندگی‌ها بهره‌مند شوید. صادرات در این کشور بسیار پررونق است و می‌توانید به راحتی به ثروت خوبی برسید و از مزایای رفاهی این کشور نهایت استفاده را ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اتریش؛ یک هدف جذاب
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ