Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مسائل مهم در رابطه با ثبت شرکت آلمان در زمینه رستوران

موارد بحث شده

مواد غذایی و رستوران، یکی از زمینه‌هایی است که کارشناسان و متخصصان ما به افرادی توصیه می‌کنند که قصد دارند اقامت آلمان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند. با ثبت شرکت آلمان در زمینه رستوران می‌توانید غذاهای مخصوص آلمانی، بین المللی و یا سنتی آماده کنید و از غذاهای موجود در سایر کشورها هم برای پیشرفت و توسعه کسب و کار خود کمک بگیرید.

فرآیند ثبت شرکت آلمان در زمینه رستوران؛ کمی چالش برانگیز

در گذشته در مورد فرآیند ثبت شرکت آلمان صحبت کرده‌ایم ولی افتتاح یک رستوران جدید مراحل بیشتری دارد. چند مورد از این مراحل در زیر آمده است:

  • اخذ تأییدیه از وزارت بهداشت آلمان در مورد مناسب بودن مکان طبخ غذا
  • اخذ تأییدیه برای مناسب بودن مکان پذیرایی از مهمانان
  • اخذ تأییدیه برای تمامی پرسنل از لحاظ بهداشت جسمی و روانی

چند مسئله مهم که باید در نظر بگیرید

اگر خواستار اخذ اقامت آلمان هستید و می‌خواهید این مجوز را از طریق ثبت شرکت آلمان بگیرید، باید دقت کافی را داشته باشید، باید بتوانید در کار خود به موفقیت و سودآوری برسید و رقیب‌های خود را پشت سر بگذارید. افتتاح یک رستوران جدید در آلمان با چالش‌هایی روبروست و برای داشتن یک رستوران قدرتمند باید نکاتی را در نظر بگیرید که در زیر آمده است:

  • ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه غذایی می‌خواهید بپزید. برای این کار هم باید ذائقه مردم آلمان و گردشگران را ارزیابی کنید تا ببینید با چه غذایی می‌توانید موفق شوید و در نهایت اقامت آلمان را بگیرید
  • موقعیت مکانی رستوران خود را انتخاب کنید. ثبت شرکت آلمان در قالب یک رستوران وقتی توجه افراد را جلب می‌کند که در یک شهر خوب (مانند برلین) و یک مکان خود باشد تا تمامی افراد شهر و توریست‌ها بتوانند رستوران شما را به راحتی پیدا کنند.
  • بیزنس پلن (طرح کسب و کار) به شدت می‌تواند به شما کمک کند و در حکم یک نقشه راه برای موفقیت شما در آلمان باشد.
  • مجوزهای لازم را بگیرید. در صورتی که می‌خواهید ثبت شرکت آلمان را در زمینه رستوران انجام دهید باید تمامی مجوزها را داشته باشید تا این فرآیند به شکلی کاملا قانونی انجام شود.
  • کارکنان خود را استخدام کنید.
  • منوی خود را به بهترین شکل طراحی کنید.
  • تبلیغات خود را از طرق مختلف انجام دهید.

در صورتی که قصد دارید اقامت آلمان را بگیرید، باید یک رستوران موفق راه اندازی کنید، باید بدانید که شرط داشتن یک رستوران موفق، ارائه کیفیت بی‌نظیر است. با داشتن غذاهای باکیفیت می‌توانید به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید. برای تأسیس یک رستوران در آلمان و انجام مراحل آن با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و  از مشاوران ما کمک بگیرید. ما  با افتخار در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود و تا موفقتان نکنیم، از تلاش دست نمی‌کشیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مسائل مهم در رابطه با ثبت شرکت آلمان در زمینه رستوران
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ