Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان یک بهشت امن برای سرمایه گذاران

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان بدون شک یکی از بهترین و جذاب‌ترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار در این کشور است. این کشور از هر نظر بهشتی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان است. در صورتی که کارآفرینان بتوانند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند خیلی راحت می‌توانند اقامت لهستان را دریافت کنند. این اقامت در ابتدای کار به صورت موقت خواهد بود و پس از پنج سال می‌توانید برای دائمی کردن آن اقدام کنید.
موسسه یورو اقامت، ثبت شرکت لهستان را پیشنهاد می‌دهد
در حال حاضر کارآفرینان و سرمایه گذاران زیادی به یورو اقامت مراجعه می‌کنند و از مشاوران می‌خواهند که یک کشور اروپایی را برای راه اندازی کسب و کار به آن‌ها پیشنهاد دهند. متخصصان یورو اقامت به دلیل شناخت خوب و کاملی که از بهشت اروپا دارند، ثبت شرکت لهستان را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند.
متخصصان یورو اقامت در هنگام پیشنهاد یک کشور برای راه اندازی کسب و کار موارد زیر را در نظر می‌گیرند:
1. چه کسب و کاری دارید؟
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تعیین مقصد سرمایه گذاری و راه اندازی شرکت در لهستان این است که کسب و کار شما مورد نیاز بازار این کشور باشد و بتواند محصول خود را در این کشور به فروش برسانید.
2. چه عواملی برایتان اهمیت دارد؟
بعضی از کارآفرینان به ثبات سیاسی و اقتصادی و امنیت اهمیت فراوانی می‌دهند و به همین خاطر لهستان به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. در صورتی که یک کارآفرین فقط به دنبال سودرسانی است، می‌تواند در کشورهای دیگر جهان هم به اهداف خودش برسد. ثبت شرکت لهستان مخصوص سرمایه گذارانی است که به دنبال یک بهشت امن هستند.
3. می‌خواهید ثبت شرکت لهستان را از چه روشی انجام دهید؟
در حال حاضر برندهای زیادی در حال ثبت شرکت در کشور لهستان هستند. به همین خاطر لهستان برای افرادی مناسب است که بخواهند کسب و کار خود را از طریق فرنچایز راه اندازی کنند. نگفته نماند که برندسازی هم روش خوبی است ولی درآمدزایی از روش برندسازی کمی طول می‌کشد.
سهولت راه اندازی کسب و کار در لهستان
یکی از خصوصیات اصلی لهستان که آن را به بهشت سرمایه گذاران و کارآفرینان تبدیل کرده این است که بیزنس و کسب و کار در این کشور به شدت آسان و بی‌دردسر است و به همین خاطر کارآفرینان به این کشور علاقه خاصی دارند.
در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی شرکت و اخذ اقامت لهستان هستید کافی با شماره‌هایی که در سایت مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم در اختیارتان قرار گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان یک بهشت امن برای سرمایه گذاران
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ