Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرآیند خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک

موارد بحث شده

فرآیند خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک

فرآیند گام به گام خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک به واسطه آن کار بسیار ساده ای است. می توانید ملک رویاهای خود را پیدا کنید و فرایند خرید ملک در لهستان را شروع کنید و از این طریق به اخذ اقامت از طریق خرید ملک دست پیدا کنید. دقت بفرمایید که ملک باید دارایی شرکت شما شود تا هر زمانی در هر شرایطی بتوانید در مورد اجاره یا فروش آن تصمیم بگیرید.
در متن ذیل فرآیند خرید ملک در لهستان و مراحل اخذ اقامت از طریق خرید ملک برای شما بطور خلاصه توضیح داده میشود.

مراحل خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک

اول از همه، لیستی از مواردی که طبق معیارها و سرمایه شما می باشد آماده می شود. شما باید یک قرارداد اولیه را امضا کنید، که به شما اطمینان میدهد که صاحب ملک این ملک را واقعا به شما می فروشد. اگر میخواهید حقوق خود را در دادگاه اجرا کنید، باید قرارداد در دفترخانه را امضا کنید. قرارداد خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک شامل موارد زیر است:

تاریخ: شما باید تاریخ امضای قرارداد نهایی و انتقال حقوق مالکیت را بدانید.
اطلاعات دقیق درباره فروشنده: دانستن نام و نام خانوادگی فروشنده کافی نیست – قرارداد اولیه باید شامل PESEL (شماره شناسایی، مشخص برای هر شهروند لهستان) و شماره NIP (شماره مالیات) باشد. شما همچنین باید این اطلاعات را با ID فروشنده مقایسه کنید. شما باید مطمئن باشید که اموال شما در حال خرید به صورت جداگانه یا به طور مشترک با همسرتان است. اگر مالکیت مشترک باشد، شما قرارداد را با زن و شوهر (که به عنوان یک فروشنده رفتار می شود) امضا می کنید.

محاسن سرمایه گذاری ملک و اخذ اقامت از طریق خرید ملک

مهمترین قضیه در این پروسه این است که کشورهایی که اقامت از طریق خرید ملک می دهند سرمایه بالایی برای خرید ملک لحاظ کرده اند که تا سالهااجازه فروش این ملک را ندارید. اما این مشکل راه حل دارد :
مورد اول: اینکه شما ملک را به عنوان دارایی شرکت اروپایی خود معرفی کنید و درآمد حاصل از ملک به عنوان درآمد شرکت شما و فعالیت شرکت به عنوان اجاره هاستل و یا نوسازی و موارد این چنین ذکر شود. در این صورت شما و شرکت شما طبق قانون هر زمانی اجاره فروش ملک را دارید و هیچ منع قانونی ندارد .
مورد دوم: شما با فعالیت شرکت خود و اخذ اقامت اجازه کار و بیزنس و تحصیل در هر کشوری در اتحادیه اروپا دارید . پس با خرید خانه در کشوری که هزینه خرید ملک خیلی بالا نیست و مالیات پایین نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارید و پروسه اقامت آن سریع تر است می توانید به اقامت اروپا دست پیدا کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت از طریق خرید ملک   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرآیند خرید ملک در لهستان و اخذ اقامت از طریق خرید ملک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ