Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت اروپا و بهره‌مندی از شرایط حمل و نقل در آلمان

موارد بحث شده

وقتی مردی خواستار اقامت یک کشور می‌شود، مسائل مختلفی را در نظر قرار می‌دهد. یکی از این مسائل وضعیت حمل و نقل در آن کشور است. بسیاری از افرادی که به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند و می‌خواهند از این طریق در آلمان زندگی کنند و اقامت آلمان را بگیرند به مسئله حمل و نقل این کشور اهمیت می‌دهند.

دلایل اهمیت حمل و نقل برای اخذ اقامت آلمان

اقامت اروپا و زندگی در آلمان سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد که در کنار این سختی‌ها، راحتی‌هایی هم وجود دارد. یکی از همین راحتی‌ها و در واقع مزایای اقامت آلمان همین حمل و نقل عمومی است. موارد زیر چند مورد از کاربردهای حمل و نقل در این کشور است:

  • رفتن به محل کار و منزل
  • رفتن به اماکن تفریحی
  • رسیدن به امور روزانه
  • رفتن به مراکز خرید
  • رفتن به مراکز درمانی

در آلمان مترو و اتوبوس سر موقع هستند و به همین خاطر اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا حمل و نقل عمومی به تنهایی توانایی دفع نیاز شما در زمینه رفت و آمد را دارد.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی در آلمان یک بهانه نیست

بسیاری از کارمندان در سراسر دنیا از حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار خود استفاده می‌کنند. وقتی یک کارمند دیر به محل کار خود می‌رسد می‌تواند این بهانه را هم به محل کار خود و اتاق مدیر ببرد و به مدیر بگوید که اتوبوس یا مترو دیر آمد و نتوانستم به موقع در محل کار خود حاضر شوم.

وقتی اقامت آلمان را اخذ کردید و وارد این کشور شدید و شروع به کار کردید، چنین بهانه‌ای غیر معقول است و به هیچ عنوان پذیرفته نیست چون همیشه حمل و نقل عمومی شما را به موقع به محل کارتان می‌رساند و این یکی از مهم‌ترین مزایای آلمان است.

اقامت اروپا در هیچ حوزهای محدودیت ایجاد نمی‌کند

وقتی اقامت اروپا را دریافت کنید و در کشورهای آن از جمله آلمان زندگی کنید؛ می‌بینید که هیچ محدودیتی در حوزه قانون ندارید. شهرهای این قاره به خصوص آلمان پر از دوچرخه است. مردم این کشور از استفاده دوچرخه لذت می‌برند؛ زیرا از طرفی آلودگی ایجاد نمی‌کند و دوست‌دار محیط زیست است و از طرف دیگر موجب ورزش و تندرستی است. پس از اخذ اقامت اروپا و زندگی در این کشورها به خوبی خواهید دید که آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه برای حمل و نقل، دوچرخه است.

اکثریت قریب به اتفاق خیابان‌های آلمان دارای یک مسیر جداگانه و مجزا برای  دوچرخه‌سواران است تا از گزند خودروها و سایر وسایل نقلیه در امان بمانند و با خاطری آسوده رانندگی کنند.

در مقاله‌ای تحت عنوان«اخذ اقامت اروپا برای زندگی در آلمان» مطالب دیگری در این زمینه زندگی در اروپا و آلمان بیان شده است. در صورت وجود سوالات بیشتر در زمینه زندگی در کشورهای اروپایی می‌توانید با شماره‌های ما که در سایت هم وجود دارد، تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت اروپا و بهره‌مندی از شرایط حمل و نقل در آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ