Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی از طریق فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در زمینه مراکز آرایشی و زیبایی می‌تواند مزایای زیادی برای کارآفرینان به همراه داشته باشد که یکی از این مزایا امکان اخذ اقامت لهستان است. وقتی شخصی می‌خواهد کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کند، مسیرها و روش‌های گوناگونی پیش روی او قرار دارد که یکی از بهترین روش‌ها برای ثبت شرکت لهستان، فرنچایز است.

در این مطلب تصمیم داریم به مزایای روش فرنچایز و نکاتی که در هنگام ثبت شرکت لهستان باید رعایت شود، بپردازیم.

قبل از ثبت شرکت لهستان یک برند معروف را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید شرکت خود را از روش فرنچایز راه اندازی کنید، اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که یک برند معروف و بین‌المللی را انتخاب کنید. معروفیت این برند باید به گونه‌ای باشد که افراد زیادی در سراسر دنیا با آن آشنا باشند.

ثبت شرکت لهستان از روش فرنچایز، نیاز به جلب اعتماد مردم دارد. برای جلب اعتماد مشتریان شما نیاز دارید که نماینده یک برند معروف و شناخته‌شده باشید که امتحان خود را پس داده باشد.

کیفیت خدمات را تا حد امکان افزایش دهید

پس از ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز، به کیفیتی توصیه‌شده توسط صاحب برند اکتفا نکنید. بلکه تلاش کنید که کیفیت خدمات خود را تا حد امکان بالا ببرید. همچنین باید قیمت را در ابتدای کار به صورت اقتصادی ارائه دهید تا افراد به برند و سالن زیبایی شما وفادار شوند.

برای اخذ نمایندگی یک برند حتماً از یک مشاور کاردان کمک بگیرید

وقتی شما کسب و کار خود را از طریق فرنچایز راه اندازی می‌کنید، باید مبلغی را به عنوان حق فرنچایز به صاحب برند بپردازید. این مبلغ احتمالاً درصد مشخصی از درآمد خواهد بود. تمام این اعداد و ارقام در قراردادی که بین شما و صاحب برند نوشته می‌شود، ذکر می‌شود. برای عقد قرارداد بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا در مراحل بعدی به مشکلی برنخورید.

موسسه یورو اقامت متخصصانی دارد که در جلسات مذاکره شما و صاحب برند، در کنار شما خواهند بود تا بتوانید قرارداد فرنچایز را به شکلی منصفانه، منطقی و قانونی ببندید. همچنین این موسسه برای ثبت شرکت در کشور لهستان و سپس اخذ اقامت لهستان در کنار شما خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در هر زمینه‌ای از جمله سالن زیبایی در لهستان راه اندازی کنید یا سوالی در مورد اقامت لهستان دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و سوالات خود را با مشاوران این موسسه در میان بگذارید و پاسخ خود را بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی از طریق فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ