Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (1)

موارد بحث شده

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (1)

تعداد کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که تمایل به راه اندازی بیزنس و کسب و کار و ثبت شرکت لهستان دارند، روز به روز بیشتر می‌شود. امروزه شاهد رشد روزافزون تعداد کسب و کارهای خارجی در لهستان هستیم. بسیاری از از کارآفرینان بعد از ایجاد بیزنس در این کشور تلاش می‌کنند که اقامت لهستان را بگیرند و به همراه خانواده خود در این کشور زندگی کنند. بعضی از این افراد زندگی شخصی و کاری خوبی در این کشور دارند ولی برخی دیگر کارهایی انجام می‌دهند که زندگی کاری و در نتیجه زندگی شخصی آن‌‎ها را تحت الشعاع خودش قرار می‌دهد. در ادامه تصمیم داریم به کارهایی اشاره کنیم که در صورتی که تمایل به موفقیت پس از راه اندازی بیزنس در لهستان دارید، نباید این کارها را انجام دهید.

نبایدها پس از ثبت شرکت لهستان

1. زمان زیادی روی برنامه‌ریزی نگذارید

برخی از کارآفرینان پس از ثبت شرکت لهستان به قدری برای برنامه‌ریزی وقت می‌گذارند که فرصت برای عمل کردن درست به این برنامه از دست می‌رود. شما باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید ولی نباید وسواس به خرج دهید. سعی کنید هر چه سریع‌تر پای در عرصه عمل بگذارید تا موفق شوید.

بهترین راه برای برنامه‌ریزی کسب و کار این است که برای کسب و کار خودتان طرح‌ریزی کنید و یک طرح عالی برای کسب و کار خودتان بنویسید. در مقاله « نوشتن یک طرح کسب و کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان » به شما خواهیم گفت که چه چیزهایی را باید در این طرح جای دهید.

2. ترس از شکست را کنار بگذارید

یکی از مشکلات مهمی که کارآفرین و سرمایه‌گذاران بعد از راه اندازی بیزنس در لهستان با آن درگیر می‌شوند، ترس از شکست است. آن‌ها هراس دارند که نتوانند یک بیزنس خوب راه اندازی کنند و در نهایت شکست بخورند. سعی کنید ترس از شکست را کنار بگذارید. وقتی اقدام کنید خواهید فهمید که خیلی از این شکست‌ها بیهوده و بی‌معنا بوده است و به این ترتیب پیروزی در چند قدمی شما قرار خواهد داشت.

در مقاله « بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (2) » سعی خواهیم کرد که نکات دیگری که نباید پس از راه اندازی بیزنس در لهستان انجام دهیم را در کنار یکدیگر یاد بگیریم. برای کسب اطلاعات کامل در مورد شیوه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌هایی که در سایت این مجموعه قرار گرفته است تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ