Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت قطر فرصتی تکرارنشدنی برای کارآفرینان

موارد بحث شده

وقتی صحبت از اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان به ثبت شرکت قطر تمایل نشان می‌دهند؛ زیرا قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و افرادی که در آن زندگی می‌کنند، زندگی مرفه و نسبتاً لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند. به همین خاطر موسسه یورو اقامت به کارآفرینان بسیاری توصیه می‌کند که فرصت سرمایه‌گذاری در قطر و اخذ اقامت این کشور را از دست ندهند.

در این مطلب تصمیم داریم که چند مورد از دلایل عالی بودن قطر برای سرمایه‌گذاری را بیان کنیم. اقامت قطر به شما این امکان و اجازه را می‌دهد که بتوانید به راحتی اقامت کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و غیره را دریافت نمایید.

جام جهانی قطر 2022؛ فرصتی عالی برای ثبت شرکت قطر

جام جهانی قطر در سال 2022 برگزار می‌شود. این کشور برای آماده کردن شرایط برای برگزاری این مسابقات، از شرکت‌های بین‌المللی زیادی کمک گرفته است. شما نیز می‌توانید با ثبت شرکت قطر، به شیوه‌های مختلف در پروژه‌های جام جهانی قطر 2022 شرکت کنید و درآمد خوبی کسب کنید. این پروژه‌ها، مسیر خوبی برای اخذ اقامت قطر پیش روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

قدرت خرید قطری‌ها بالا است

یکی از مزایای ثروتمند بودن قطر، بالا رفتن قدرت خرید مردم است. وقتی قدرت خرید بالا باشد، محصولی که شما به عنوان کارآفرین تولید می‌کنید، به راحتی به فروش می‌رسد. این کار باعث می‌شود که شرکت شما به سود خوبی برسد و بتوانید اقامت قطر را به راحتی تمدید کنید.

اعطای اقامت قطر، فقط بخشی از طرح تشویقی این کشور است

یکی از مزایایی که بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی را جذب می‌کند، اخذ اقامت قطر است ولی اقامت، فقط بخشی از مزایای کشور قطر برای سرمایه‌گذاران خارجی است. کارآفرینان با ثبت شرکت قطر می‌توانند از وام‌ها و مزایای عالی این کشور بهره‌مند شوند.

در مقاله «اقامت قطر و سایر امتیازات ویژه برای راه اندازی کسب و کار در قطر» به مزایایی که دولت قطر برای کارآفرینان خارجی در نظر گرفته، اشاره شده است.

نتیجه گیری

قطر به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر کسب و کار و تجارت، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را با آغوشی باز می‌پذیرد و بهترین امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در صورتی که بتوانید نیازهای بازار این کشور را برآورده کنید، بدون شک می‌توانید در زمانی کوتاه، به درآمدی چشمگیر و خیره‌کننده دست پیدا کنید. کارآفرینان برای قطر ارزش و اعتبار زیادی قائل هستند و آن را به عنوان یک کشور پربازده و سودآور می‌شناسند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت قطر فرصتی تکرارنشدنی برای کارآفرینان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ