Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

استارتاپ‌ها در مسیر ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

در صورتی که ایده‌ای در ذهن دارید و می‌خواهید آن را عملی کنید. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم که به ایده خود جامه عمل بپوشانید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. می‌توانید ایده خود را با ثبت شرکت لهستان عملی کنید و با موفقیت در این کشور، به اقامت لهستان دست یابید.

در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا لهستان، بهترین سرزمین برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌هاست. کارآفرینان مختلف به خاطر خصوصیات اقتصادی لهستان و پایداری آن، به دنبال ثبت شرکت لهستان هستند و بسیاری از افراد دیگر هم در پی این هستند که اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند.

علل اصلی راه اندازی کسب و کار نوپا در لهستان

  • قرار داشتن لهستان در اتحادیه اروپا و برخورداری از مزایای این اتحادیه
  • برقراری ارتباط با کشورهای مختلف این اتحادیه و سایر کشورهای جهان
  • ثبات و آرامش اقتصادی در لهستان
  • مناسب بودن شرایط برای اقامت لهستان
  • حمایت‌های دولتی از کارآفرینان برای راه اندازی استارتاپ در قالب ثبت شرکت لهستان
  • مشوق‌های مالیاتی برای کسب و کارهای نوپا در لهستان

راه اندازی استارتاپ‌ها در قالب ثبت شرکت لهستان

در صورتی که ایده‌ای در ذهن دارید که فکر می‌کنید بتوانید با استفاده از آن یکی از نیازهای مردم لهستان را برآورده کنید. با ما تماس بگیرید تا به شما در تحقق بخشیدن به رویاهایتان کمک کنیم و زمینه‌های ثبت شرکت لهستان را برای شما فراهم کنیم.

ما به شما کمک می‌کنیم که بیزنس پلن خود را تهیه کنید، طرح توجیه اقتصادی خود را فراهم کنید و بتوانید استارتاپ خود را در لهستان راه اندازی کنید. یکی از موارد مورد نیاز، اخذ اقامت لهستان است که برای دریافت آن هم در کنارتان خواهیم بود.

مشاوره برای راه اندازی استارتاپ در زمینه‌های مختلف

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را از طریق ثبت شرکت لهستان راه اندازی کنید، می‌توانید از مشاوره متخصصان ما استفاده کنید تا بتوانید موارد مورد نیاز در این کشور را بشناسید و بر مبنای این شناخت تصمیم گیری نمایید. برای موفقیت کسب و کار، مهم‌ترین مسئله این است که بتوانید نیاز افراد را برآورده نمایید.

در صورتی که ایده‌ای در ذهن دارید و می‌خواهید با ثبت شرکت لهستان، ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا راهکار مناسب برای ثبت شرکت، اخذ اقامت و موفقیت در لهستان را در اختیار شما قرار دهیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

استارتاپ‌ها در مسیر ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ