Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

در حال حاضر بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران به  ثبت شرکت اسلواکی علاقه دارند؛ زیرا پس از راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌توانند به طیف وسیعی از مزایا دسترسی داشته باشند. یکی از کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مزایای راه اندازی بیزنس در اسلواکی این است که کارآفرین می‌تواند اقامت اسلواکی را بگیرد.

یکی از دغدغه‌های برخی از کارآفرینان این است که تمایل دارند پس از راه اندازی کسب و کار خود در اسلواکی به سود قابل قبولی دست پیدا کنند و از این راه مسیر دائمی کردن اقامت اسلواکی را برای خودشان هموار نمایند. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به چند مورد از مزایای صادرات پس از ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم.

تنوع در محصولات و خدمات با استفاده از صادرات

یکی از مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از  ثبت شرکت اسلواکی این است که متقاضیان و مشتریان شما را مجبور به ایجاد تنوع در محصولات و خدماتتان خواهند کرد. آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن تنوع بدهید و متناسب با نیاز مشتریان در کشور دیگر عرضه کنید.

با این کار برند شما به یک برند بین المللی تبدیل می‌شود و خیلی زود می‌توانید به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

افزایش تولید و کاهش هزینه‌های متفرقه

وقتی بتوانید صادرات خود را به کشورهای مختلف انجام دهید و همچنین حجم محصولات صادراتی را بالا ببرید هزینه‎‌های مربوط به صادرات کم کم کاهش می‌یابد و با کاهش هزینه‌های جانبی سود بیشتری عاید شما خواهد شد. در صورتی که بتوانید پس از  ثبت شرکت اسلواکی صادرات را با جدیت دنبال کنید، می‌توانید درآمد خوبی برای خودتان رقم بزنید.

توسعه سریع کسب و کار پس از  ثبت شرکت اسلواکی

کسب و کارهایی که پس از راه اندازی مجموعه خود وارد فاز صادرات می‌شوند خیلی زود رشد می‌کنند و بیزنس خودشان را توسعه می‌دهند و به همین خاطر صادرات یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه محسوب می‌شود.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه ثبت شرکت در کشور اسلواکی به شما پیشنهاد می‌دهد که خیلی سریع و بلافاصله پس از راه اندازی کسب و کار به فکر صادرات محصولات خود به اتحادیه اروپا و سایر کشورها باشید؛ زیرا رمز پیشرفت و توسعه کسب و کار در همین مسئله است. اگر بخواهید خودتان را به بازار اسلواکی محدود کنید ممکن است امکان رشد سریع برای شما فراهم نشود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره‌‎های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای صادرات محصولات و خدمات پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ