Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز؛ آری یا نه؟

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان به یکی از بهترین و پردرآمدترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار در لهستان تبدیل شده است. با آسان شدن امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت کارآفرینان  و سرمایه‌گذاران بسیاری با تمایل فراوان برای اقامت در این کشور وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان می‌شوند. یکی از روش‌های راه اندازی کسب و کار در لهستان، فرنچایز است. درمقاله‌ای تحت عنوان « ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز» تلاش کردیم که فرنچایز را به صورت کاملاً کلی معرفی و بیان کنیم.

در این مقاله تلاش داریم که به دلایل صحیح یا غلط بودن ثبت شرکت لهستان با تکیه بر روش فرنچایز اشاره خواهیم کرد.

ثبت شرکت لهستان از روش فرنچایز، آری!

این روش از راه اندازی کسب و کار به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی توصیه می‌شود که بخواهند شرکتی ایجاد کنند و سریعاً از آن شرکت ایجاد درآمد کنند. اگر بخواهید تجارتی نوین با روشی نوین در این کشور راه اندازی کنید، فرنچایز برای شما مفید نیست؛ زیرا در روش فرنچایز، کسی بل از شما همه کارها را انجام داده و به شهرت دست یافته است.

به طور مثال ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز برای کسب و کارهای زیر می‌تواند مفید و کاربردی باشد:

  • رستوران‌ها
  • مراکز خدماتی
  • مراکز مشاوره
  • دفاتر مهندسی
  • کارهای زیبایی و آرایشی

کسب و کارهای توسعه‌یافته زیادی در این کشور وجود دارد که در زمینه‌های فوق فعالیت دارند. در صورتی که بتوانید نمایندگی یک برند معتبر را دریافت کنید، می‌توانید در مدتی کوتاه گوی سبقت را از تمامی رقبای خود بربایید.

ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز، نه!

اگر به دنبال برندسازی یا راه اندازی کسب و کار نوپا (استارتاپ) هستید و می‌خواهید پس از ثبت شرکت لهستان ، روشی جدید را بنیان‌گذاری کنید، بهتر است برند خود را ایجاد کنید و به مرور زمان آن را رشد و توسعه دهید.

معمولا در زمینه پزشکی، مهندسی، فناوری و این دست کسب و کارها، کارآفرینان تمایلی به اخذ نمایندگی ندارند و می‌خواهند برندی را با دستان خودشان پرورش دهند و به ثمر برسانند.

یورو اقامت؛ سازگار با تمامی روش‌های ثبت شرکت لهستان

موسسه یورو اقامت چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت فعالیت می‌کند و  شرکت‌های گوناگونی در این کشور راه اندازی کرده که برخی از آن‌ها از طری فرنچایز بوده است. در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید، توصیه می‌شود که با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و تمامی سوالات مورد نظر خود را مطرح کنید. یورو اقامت تا پایان مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز؛ آری یا نه؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ