Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان از روش‌های متنوعی امکان‌پذیر است. خوشبختانه دولت لهستان امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را فراهم کرده است و در صورتی که فردی بتواند کسب و کار خود را حفظ کند، پس از گذشت پنج سال می‌تواند اقامت خود را به اقامت دائمی تبدیل نماید. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از شیوه‌های عالی و معروف برای ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری تاکنون از این روش استفاده کرده‌اند و از آن رضایت کامل دارند.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز؛ یک شبه طی کردن ره صد ساله!

قطعاً از ابتدای این مطلب تا به حال سوالی ذهنتان را درگیر کرده و آن سوال این است که: «فرنچایز چیست؟»

فرنچایز به بیان ساده همان اخذ نمایندگی یک برند است. در این روش شما به کمک مشاوران موسسه یورو اقامت با یک شرکت بین‌المللی و معتبر وارد مذاکره می‌شوید. در نهایت در صورتی که به توافق برسید می‌توانید نمایندگی آن برند را در کشور مقصد (لهستان) راه اندازی کنید.

در روش فرنچایز، مسائل مالی به چه شکل خواهد بود؟

وقتی توافق حاصل شد، یک قرارداد مابین کارآفرین و صاحب برند منعقد می‌شود و کارآفرین (صاحب نمایندگی) موظف به پرداخت مبلغی معین (معمولاً درصد مشخصی از درآمد) نصیب صاحب برند می‌شود. این روش یکی از روش‌های معتبر برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت به حساب می‌آید.

آموزش صاحب نمایندگی برای رشد و پیشرفت

وقتی قرارداد منعقد شد و ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز انجام گرفت، صاحب برند تمامی آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم را در اختیار صاحب نمایندگی می‌گذارد تا این فرد بتواند درآمد خوبی از این طریق به دست بیاورد. از آن‌جا که شهرت نمایندگی، موجب افزایش درآمد برند اصلی می‌شود، صاحب برند می‌کوشد تا آموزش را به بهترین طریق به انجام برساند.

نگران دکور، تجهیزات و سر در (نشان برند) نباشید

برندی که نمایندگی او را دریافت می‌کنید، به طور معمول محلی را از جانب کارآفرین به عنوان فروشگاه یا دفتر کار و غیره تحول می‌گیرد و تمامی تغییرات لازم را مطابق راهکارهای برند در آن اعمال می‌کند. با این کار در واقع شما به شعبه‌ای از آن برند تبدیل می‌شوید. انگار که آن برند فرآیند ثبت شرکت را طی کرده است.

در مقاله‌ای با عنوان « ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز؛ آری یا نه؟» به صورت نسبتاً کامل به دلایل ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز اشاره شده است.

موسسه یورو اقامت با سوابق درخشانی که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت دارد، به بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این روش را توصیه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با شماره‌های تماس موسسه یورو اقامت تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ