Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت را برای ثبت شرکت اروپا از دست ندهید

موارد بحث شده

اگر خواستار بنای یک شرکت فعال و موفق هستید و می‌خواهید که در یک اقتصاد پویا و قدرتمند فعالیت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که وارد فرآیند ثبت شرکت اروپا شوید. راه‌اندازی شرکت کسب و کار در اروپا در چند ماه گذشته به شدت رشد کرده است. و بسیاری در تلاش هستند که اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند.

موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا به میزان آمادگی بستگی دارد

یک جمله معروف در زمینه آمادگی و موقعیت وجود دارد که شانس جذب ذهن‌های آماده می‌شود. هرچه بیشتر کار کنید، خوش شانس‌تر خواهید بود قبل از ثبت شرکت اروپا، مطالعه کنید و اطلاعات خود را در مورد اروپا بالا ببرید. با دانش بیشتر می‌توانید تمایلات مردم را بیشتر بفهمید و فروش بالاتری داشته باشید. دانش بیشتر می‌تواند دریافت اقامت اروپا را هم آسان‌تر کند؛ زیرا فروش بیشتر شما نشان می‌دهد که می‌توانید طبق برنامه عمل کنید و فروش بیشتر در گرو دانش بیشتر در مورد بازار اروپاست.

برای موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا با تمام توان کار کنید

اگر می‌خواهید که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود در اروپا پیشرفت کنید، مسیر پیش روی شما آسان نیست. مسیری که پیش رو دارید نیاز به تلاش و کوشش 24 ساعته است افرادی که توانستند اقامت اروپا را به صورت دائم و از طریق ثبت شرکت کسب کنند، کسانی بودند که بی وقفه تلاش کردند. پس تلاش کنید و موفق شوید و موفق بمانید.

فرصت را غنیمت بشمارید

ما نمی‌گوییم که عجله کنید ولی رقبای شما در حال تسخیر بازار اروپا هستند بسیاری از کارآفرینان فرآیند ثبت شرکت اروپا را پشت سر گذاشته و طعم موفقیت را چشیدند و کسب وکاری قدرتمند ایجاد کردند. شما هم اگرمی‌خواهید از خودتان یک افسانه بسازید، باید عجله کنید.

مشاوران ما برای دادن مشاوره‌های عالی و اثربخش منتظر تماس شما هستند، با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید.

شکست مقدمه‌ای برای پیروزی

بسیاری از کارآفرینان پس از ثبت شرکت در قاره اروپا شکست خوردند ولی این شکست نتوانست آنها را از پای درآورد. کارآفرینان قدرتمند از جای برخاستند و دوباره تلاش کردند و با درس گرفتن از شکست‌های قبلی به موفقیت فوق العاده رسیدند. اگر می‌خواهید اقامت اروپا را دریافت کنید، باید به سختی تلاش کنید. از شکست نترسید. ترس‌ها جلوی موفقیت شما را میگیرند. پس با تمام توان بجنگید.

در حوزه خود متخصص شوید. در مقاله و ارائه گزینه‌های محدود پس از ثبت شرکت اروپا، به اهمیت تخصص برای رسیدن به ثروت اشاره شده است.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت را برای ثبت شرکت اروپا از دست ندهید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ