Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان ، راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی و اخذ اقامت لهستان از طری ثبت شرکت با بالاترین سرعت و کمترین هزینه ممکن در موسسه یورو اقامت صورت می‌گیرد. این موسسه در چند سال اخیر به این نتیجه و باور رسیده است که اگر کارآفرینان در برخی از کسب و کارها، مسیر را از طریق روش فرنچایز طی کنند، می‌توانند موفقیت را به سرعت از آنِ خود سازند.

در این مقاله تصمیم داریم روی چند پیشنهاد برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز بحث کنیم. اگر مقاله « ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز؛ آری یا نه؟» را با دقت مطالعه کنید، به چند راهکار و پیشنهاد در زمینه فرنچایز برخواهید خورد اما این مقاله به همراه مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (2)» به صورت ویژه به ارائه پیشنهادهای عالی برای راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی می‌پردازد.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران

اگر به دنبال راه اندازی یک رستوران شیک و درجه‌یک هستید، بهترین راه این است که با برندهای معروف بین‌المللی وارد مذاکره شوید و نمایندگی یک برند خاص و پرطرفدار را در لهستان راه اندازی کنید.

برندهای رستوران در ازای دریافت یک مبلغ مشخص و همچنین درصد مشخصی از درآمد شما می‌توانند نمایندگی خود را به شما بدهند تا بتوانید بدون احتیاج به بازاریابی و اثبات خود به بازار لهستان به درآمدهای ویژه و قابل توجه برسید.

در صورتی که بتوانید پس از ثبت شرکت لهستان ، تجربیات و نظریات خود را با ایده‌ها و دستورالعمل‌های برند اصلی ترکیب و تلفیق و به بازار ارائه دهید، بدون شک می‌توانید نظر افراد را به سمت خود جلب و جذب کنید.

راه اندازی فست‌فود فرنچایزی

یکی از راه‌های ثروت‌آفرینی در لهستان این است که کسب و کار خود را در زمینه فست‌فود راه اندازی کنید و رشد و توسعه بدهید. برندهای موف و معروف فست‌فود در جهان کم نیست. می‌توانید در زمینه خوراک‌های محلی کار کنید. به عنوان مثال فست‌فودهای تند هندی را به فروش برسانید. به طور کلی پس از ثبت شرکت لهستان ، باید تمام تلاش خود را برای قدرت بخشیدن به برند و استفاده از ایده‌های خلاقانه و کارآمد به کار ببندید. در این مواقع می‌توانید روی کمک متخصصان یورو اقامت نیز حساب باز کنید.

موسسه یورو اقامت با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت کار می‌کند. در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت یا اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت شوید، کافی است با شماره‌های تماس یورو اقامت تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم از سوی متخصصان و مشاوران این موسسه در اختیارتان قرار گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ