Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مراحل اداری ثبت شرکت عمان چقدر زمان می‌برد؟

موارد بحث شده

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.

در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.

گام اول: نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار

اولین مرحله‌ای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طرح تکلیف خودتان و دولت عمان را مشخص می‌کنید و به این دولت اعلام که هدف نهایی شما از کسب و کاری که قصد دارید ایجاد کنید، چیست و می‌خواهید به کجا برسید.

منابع مالی، روش انجام کار، پشتیبانی‌های لازم، تعداد منابع انسانی و غیره در این طرح کسب و کار یا بیزینس پلن مشخص می‌شود. ارائه بیزینس پلن برای اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت نیز لازم و ضروری است. این مرحله بسته به سرعت شما در نوشتن و گرفتن مشاوره از افراد متخصص دارد. مشاوران و متخصصان یورو اقامت می‌توانند به شما کمک کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن این مرحله را پشت سر بگذارید.

گام دوم: سپرده‌گذاری در بانک

مرحله دوم این است که باید مبلغی را در یکی از بانک‌های عمان سپرده‌گذاری کنید. این مرحله بیش از یک روز از شما وقت نمی‌گیرد. در صورتی که امور خود را به یورو اقامت بسپارید، هیچ نیازی نیست که نگران این مرحله باشید؛ زیرا متخصصان یورو اقامت معمولاً این مرحله را در کمتر از چند ساعت برای شما پشت سر می‌گذارند.

برای افتتاح حساب بانکی در عمان باید گذرنامه، بیزینس پلن تأییدشده، اساسنامه و غیره را همراه داشته باشید. پس از ثبت شرکت عمان نیز باید مدارک مربوط به ثبت را همراه داشته باشید.

گام سوم: ثبت شرکت عمان

این گام که در واقع مهم‌ترین گامی است که باید پشت سر بگذارید، به هفت روز زمان نیاز دارد. پس از گذشت هفت روز و اتمام این هفت روز باید به اداره مالیات این کشور بروید و کسب و کار خود را برای انجام مراحل مالیاتی در این اداره به ثبت برسانید. اداره مالیات نیز یک روز زمان می‌خواهد. پس از آن باید کارمندان خود را به تأمین اجتماعی معرفی کنید که این مرحله نیز به یک روز زمان نیاز دارد.

موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان می‌تواند این مراحل را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما به اتمام برساند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

 

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مراحل اداری ثبت شرکت عمان چقدر زمان می‌برد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ