Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان در حوزه سالن‌های زیبایی می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. به طرو کلی روش فرنچایز در زمینه‌های مختلف به خصوص حوزه مواد غذایی و مراکز زیبایی خیلی خوب جواب می‌دهد. همچنین می‌تواند از طریق فرنچایز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید. در این مطلب تصمیم داریم در مورد مشکلات و مزایای ثبت شرکت عمان و راه اندازی سالن زیبایی از طریق فرنچایز صحبت کنیم تا کارآفرینان بدانند که در مسیر آینده خود با چه چالش‌ها و امتیازهایی روبرو می‌شوند.

چالش‌های ثبت شرکت عمان و راه اندازی مراکز زیبایی از روش فرنچایز

اولین چالشی که در روش فرنچایز وجود دارد، پرداخت مبلغی مشخص به شرکت صاحب برند است. این مبلغ ممکن است قابل توجه باشد و تمام کارافرینان از عهده آن برنیایند. چالش دوم اخذ نمایندگی (فرنچایز) است که ممکن است هر برندی حاضر به همکاری با شما نباشد.

چالش سوم این است که باید محلی مطابق با میل صاحب برند بگیرید و دکوراسیون و چیدمان را مطابق با میل برند اصلی انجام دهید. پس حق انتخابی در این زمینه ندارید. باید طبق قراردادی که با صاحب برند می‌بندید در بازه‌های زمانی مشخص، درصد معینی از درآمد خود را به صاحب برند بدهید.

در ادامه مطلب به مزایای روش فرنچایز برای ثبت شرکت عمان و راه اندازی سالن زیبایی اشاره خواهد شد.

مزایای راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز

وقتی یک کارآفرین کسب و کار خود را از روش فرنچایز راه اندازی می‌کند، اگر یک برند معتبر را برای اخذ نمایندگی انتخاب کرده باشد، مسلماً می‌تواند از همان ابتدای ثبت شرکت عمان درآمد خوبی داشته باشد؛ زیرا همه افراد برند او و کیفیت کار آن را می‌شناسند و خیلی راحت‌تر به او اعتماد می‌کنند.

معمولاً صاحب برند تمامی آموزش‌های لازم و مشاوره‌های ضروری در مورد شیوه کار را به آرایشگرهای شما خواهد داد تا از این جهت به مشکل برنخورید. همچنین تمامی آموزش‌ها در رابطه با شیوه رفتار با مشتری را فراخواهید گرفت.

معمولاً برندها به نمایندگی‌های خود کمک‌های مالی ارائه دهند و تمامی کارها را برای تسهیل روند درآمدزایی نمایندگی‌ها انجام می‌دهند. بعضی برندها برای نوآوری جایگاه خوبی قائل هستند و به نمایندگی‌های خود اجازه می‌دهند که از نوآوری‌های خود در کار استفاده کنند.

در این روش نیاز به بازاریابی در سطح گسترده نیست و نیازی نیست که خودتان را مطرح کنید. همین که بدانند شما یک نمایندگی از یک برند معروف افتتاح کرده‌اید، سراغتان خواهند آمد.

موسسه یورو اقامت با سوابق درخشانی که در ثبت شرکت عمان دارد، می‌تواند در انجام تمامی فرآیندهای ثبت شرکت در کنار شما باشد. این موسسه می‌تواند در جلسات مذاکره برای اخذ نمایندگی به شما کمک کند تا تمامی مراحل قانونی به بهترین شکل انجام شود. همچنین برای اخذ اقامت عمان می‌توانید روی کمک متخصصان این موسسه حساب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید تا مشاوران یورو اقامت موارد لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ