ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (2)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌ها و زمینه‌های گوناگونی صورت می‌گیرد و در اکثر موارد به موفقیت ختم می‌شود؛ زیرا بازار لهستان پتانسیل خوبی برای رشد و پیشرفت در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. همچنین امکان اخذ اقامت لهستان یکی از دلایل مهم و اساسی در پایبند کردن کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به این کشور محسوب می‌شود.

در مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (1)» به چند مورد مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی اشاره شد. این مقاله نیز تصمیم داریم به همان مبحث ادامه دهیم. در صورتی که برایتان سوال پیش آمده و اطلاعی از مبحث فرنچایز ندارید، بهتر است ابتدا مقاله « ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز» را مطالعه کنید تا یک آشنایی کلی از این مبحث به دست آورید.

در ادامه دو نوع کسب و کار فرنچایزی شگفت‌انگیز و سودمند را بررسی خواهیم کرد:

  • مراکز زیبایی و بهداشتی
  • سرگرمی و تفریح

در هر دو مدل امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت وجود دارد.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی و بهداشتی

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی یک کسب و کار فرنچایزی نیازمند برندی شناخته‌شده و محصول یا خدمتی پرطرفدار است؛ به بیان دیگر اگر می‌خواهید یک کسب و کار فرنچایز راه بیندازید و به سرعت به درآمد برسید، گام نخست این است که یک برند پردرآمد، معروف پیدا کنید که اشار مختلف جامعه با آن سر و کار داشته باشند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین کسب و کارها، راه اندازی مراکز و موسسه‌های زیبایی است.

شایان ذکر است که موسسه یورو اقامت شما را در هنگام پیدا کردن و بستن قرارداد با صاحب برند تنها نمی‌گذارد و امکانی فراهم می‌کند که بتوانید به بهترین شرایط ممکن دست پیدا کنید و قراردادی منصفانه و قانونی منعد نمایید و ثبت شرکت لهستان را به شکلی درست و با سرعت بالا به اتمام برسانید.

مسلماً راه اندازی مراکز زیبایی و بهداشتی محدود به انجام امور مرتبط با زیبایی نمی‌شود. کارآفرین می‌تواند در مرکز خود اقدام به فروش لوازم و تجهیزات کند و یک درآمد جانبی عالی برای خود ایجاد نماید.

راه اندازی مراکز تفریح و سرگرمی

بسیاری از افراد با شنیدن نام مراکز تفریح و سرگرمی به یاد شهربازی می‌افتند. شهربازی یکی از بهترین کسب و کارهایی است که می‌توانید از طریق روش فرنچایز در لهستان راه اندازی کنید. سعی کنید البته در زمینه تفریح و سرگرمی کارهای دیگری هم وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. در ادامه به چند مورد اشاره شده است:

  • مراکز مخصوص بازی‌های خاص (بیلیارد، شطرنج، تیراندازی و غیره)
  • مراکز مخصوص بازی‌های آبی و استخر
  • مراکز اسب‌سواری و آموزش سوارکاری

در مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (3)» تلاش داریم به چند پیشنهاد دیگر بپردازیم تا تمامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند از موقعیت‌های رویایی برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان آگاه شوند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights