Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (2)

موارد بحث شده

در مقاله «با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (1)» به چند مورد از مزایا و محاسن قطر برای راه اندازی کسب و کار اشاره شد. در این مقاله نیز قصد داریم به چند دلیل دیگر برای اشتیاق سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر اشاره کنیم.

معافیت از اعمال مالیات بر سود شرکت

یکی از مواردی که ثبت شرکت قطر را از راه اندازی کسب و کار در سایر کشورها مستثنی می‌کند، این است که این کشور در یک بازه مشخص زمانی که هنگام ثبت شرکت مشخص می‌شود، هیچ مالیاتی از بابت سود شرکت از کسب و کار شما دریافت نمی‌کند. این موضوع یک مزیت بزرگ و عالی به حساب می‌آید؛ زیرا در مدتی مشخص می‌توانید سود حاصل از کار خود را صرف توسعه کسب و کار خود کنید.

این در حالی است که بسیاری از کشورها به محض اینکه شرکت به سود می‌رسد، آن را موظف به پرداخت مالیات بر سود می‌کنند.

معافیت از مالیات بر درآمد شرکت

یکی از بزرگ‎ترین محاسن ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت این کشور، آن است که شرکت شما به مدت 10 سال از پرداخت مالیات بر درآمد معاف می‌شود. این معافیت بسیار تأثیرگذار است؛ زیرا شرکت موظف نیست به خاطر توسعه‌ای که در کسب و کار خود ایجاد می‌کند، مالیات بپردازد و به همین خاطر اکثر شرکت‌ها، هیچ‌گونه فرار مالیاتی ندارند و سعی می‌کند در مورد همه چیز، قوانین و مقررات را رعایت کنند.

حمایت عالی از ثبت شرکت قطر در زمینه‌ آموزش تخصص و فناوری

قطر با تمام وجود از شرکت‌های فعال در زمینه آموزش و انتقال تخصص و دانش حمایت می‌کند و جایگاهی ویژه برای آن‌ها قائل است. این کشور اقدام به تأسیس پارک علم و فناوری کرده است. این پارک، بهترین مکان برای تأسیس شرکت‌های مبتنی بر فناوری است.

امکانات و فناوری‌های ارتباطی عالی

آخرین مزیت ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر که در این مقاله به آن اشاره می‌شود، امکانات بی‌نظیر قطر در زمینه ارتباط است. این شرکت از بهترین شرکت‌های اینترنتی کمک می‌گیرد تا تمام زیرساخت‌های لازم برای رشد و فناوری را فراهم کند. همچنین برای مسافرت، قطر از بهترین خطوط هواپیمایی در دنیا بهره‌‍ می‌برد و از سوی دیگر از نظر ارتباطات دریایی در سطح جهان، شهره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید و با مشاوران یورو اقامت صحبت کنید. مشاوران متخصص این موسسه می‌توانند تمامی ابهامات شما در خصوص راه اندازی کسب و کار در قطر را برطرف کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ