مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)

اشتراک گذاری:

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)، باتیس هلدینگ

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)

در مقاله « چند ایده بیزنسی عالی از باتیس هلدینگ برای ثبت شرکت لهستان (1) » اعلام کردیم که مووسه باتیس هلدینگ با کمک متخصصان، پژوهشگران و مشاوران خود به دنبال کسب و کارهایی است که درآمد خوبی دارند و از طرفی به واسطه کرونا آسیبی ندیده‌اند. در صورتی که به دنبال گرفتن اقامت لهستان از این طریق هستید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید تا با کسب و کارهای پردرآمد آشنا شوید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار کوچینگ آنلاین

وقتی صحبت از کوچینگ به میان می‌آید بسیاری از افراد ذهنشان به سمت کوچ‌های کسب و کار و بیزنس می‌رود. بله قطعاً ارائه مشاوره در زمینه موفقیت و کسب و کار آن هم به صورت آنلاین ایده خوبی است و درآمد خوبی برای شما به همراه دارد ولی منظور ما از کوچینگ، مشاوره و راهبری کاربران در حوزه‌های مختلف است.

امروزه لایف کوچینگ، کوچینگ در زمینه ورزش، کوچینگ تحصیلی و غیره وجود دارد که نوین و بسیار پرتقاضا هستند. در لایف کوچینگ شما فرد را در زمینه کلیه مسائل مرتبط با زندگی پشتیبانی می‌کند. کوچ‌های ورزشی به افراد در زمینه ورزش و تغذیه کمک می‌کنند.

بنابراین با ثبت شرکت لهستان در زمینه کوچینگ می‌تواند درآمد خوب و قابل توجهی کسب کنید. حال اگر این کوچینگ به صورت آنلاین صورت گیرد می‌توانید به کلیه کاربران و متقاضیان اروپایی مشاوره بدهید و حتی حیطه کاری خود را به سراسر جهان گسترش دهید.

ارائه مشاوره‌های مالیاتی؛ یکی از بهترین کسب و کارها

در حال حاضر بودجه بخش قابل توجهی از کشورهای توسعه‌یافته جهان از طریق مالیات تأمین می‌شود و در صورتی که یک شرکت نتواند به درستی کارهای مالیاتی خود را انجام دهد ممکن است مشمول جریمه‌های نابخشودنی و سنگین شود. از این رو اگر بتوانید با آشنایی با مسائل مالیاتی لهستان به شرکت‌های مختلف آن در این زمینه مشاوره دهید، می‌توانید درآمد خوب و قابل قبولی از این مسیر کسب کنید.

ثبت شرکت لهستان را به باتیس هلدینگ بسپارید

مجموعه باتیس هلدینگ سابقه طولانی و درخشانی در زمینه راه اندازی کسب و کار در لهستان دارد و در چند سال اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه کسب کرده است. بنابراین اگر برای ثبت شرکت در کشور لهستان و اخذ اقامت لهستان نیاز به اخذ مشاوره دارید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله « چند ایده بیزنسی عالی از باتیس هلدینگ برای ثبت شرکت لهستان (3) » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا : 09129158913

با توجه به شرایط کرونایی و تحریم‌ها، ثبت شرکت در لهستان می‌تواند یک گزینه مطمئن برای کسب و کارهای پردرآمد باشد. باتیس هلدینگ با تجربه طولانی در این زمینه می‌تواند به شما در ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کمک کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، لهستان به عنوان یکی از کشورهای اروپایی که به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، در حال حاضر به دنبال راه‌های جدید برای رونق اقتصادی خود است. از این رو ثبت شرکت در لهستان می‌تواند یک فرصت طلایی برای کسب و کارهای پردرآمد باشد.

باتیس هلدینگ با درک شرایط فعلی و نیازهای کسب و کارها، به شما در ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کمک می‌کند. با ما تماس بگیرید تا از شرایط و فرصت‌های موجود در لهستان آگاه شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان و فرصت‌های کسب و کار در این کشور، لطفاً با ما تماس بگیرید. شماره واتساپ اروپا : 09129158913

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ