Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مراحل اداری ثبت شرکت قطر

موارد بحث شده

قطر امروزه در بهترین جایگاه‌های جهان از نظر اقتصادی قرار دارد و یکی از جزیره‌های ثبات غرب آسیا از نظر اقتصاد و تجارت محسوب می‌شود. از این رو ثبت شرکت قطر به یکی از داغ‌ترین موضوعات موسسه یورو اقامت تبدیل شده است. کارآفرینان بسیاری از این طریق، اقامت قطر را هم دریافت می‌کنند. در مقاله‌ای تحت عنوان «دلایل اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت» به شکلی مفصل و کامل به مزایایی که دولت این کشور برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته، اشاره شده است.

به خاطر سوالات زیادی که در زمینه مراحل اداری ثبت شرکت قطر از متخصصان و مشاوران ما می‌شد، تصمیم گرفتیم که مطلبی تهیه کنیم و به این موضوع بپردازیم.

برای ثبت شرکت قطر از کجا باید شروع کنم؟

در صورتی که تصمیمتان برای ثبت شرکت قطر جدی است، در گام نخست باید نامی برای شرکت خود انتخاب کنید. پس از انتخاب نام، باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید تا این مدارک برای وزارت تجارت و صنعت قطر ارسال شود.

در صورتی که مراحل کاری ثبت شرکت قطر را به موسسه یورو اقامت بسپارید، دیگر نیازی به ورود به فرآیندهای اداری نخواهید داشت و متخصصان وکارشناسان ما همه کارها را به صورت وکالت انجام خواهند داد.

سپس باید یک حساب بانکی در قطر افتتاح کنید. حداقل سرمایه‌ای که باید در این حساب بانکی قرار دهید، 200000 ریال عمان است. یکی از مدارکی که لازم است برای ثبت شرکت قطر بگیرید، گواهی فعالیت‌های تجاری است. این گواهی از سوی وزارت دادگستری قطر صادر می‌گردد.

موسسه یورو اقامت پس از انجام مراحل فوق سراغ اتاق بازرگانی قطر می‌رود تا تأییدیه این مرکز را برای ثبت شرکت در قطر بگیرد. پس از آن باید مکانی را برای انجام کارها بخرید یا اجاره کنید. این کار را هم به عهده متخصصان ما بگذارید. ما پس از اخذ مجوز ثبت شرکت از شهرداری، مرکزی را اجاره یا خریداری می‌کنیم تا بتوانید با خاطری آسوده فعالیت خود را در آن آغاز نمایید.

پس از اینکه موارد مربوط به ثبت شرکت انجام شد، نوبت به اخذ اقامت قطر می‌رسد. موسسه یورو اقامت با سابقه درخشان خود، اقدامات لازم را برای اخذ اقامت کشور قطر انجام می‌دهد. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان و مشاوران خبره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما در زمینه‌های گوناگون ثبت شرکت در قطر است. کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم تماس بگیرید یا مقالاتی که در زمینه اخذ اقامت آماده کرده‌ایم را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مراحل اداری ثبت شرکت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ