مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (2)

اشتراک گذاری:

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (2)، باتیس هلدینگ

در مقاله قبلی، به چند مورد از مزایا و محاسن قطر برای راه اندازی کسب و کار اشاره شد. در این مقاله، قصد داریم به چند دلیل دیگر برای اشتیاق سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم.

معافیت از اعمال مالیات بر سود شرکت

یکی از مواردی که ثبت شرکت لهستان را از راه اندازی کسب و کار در سایر کشورها مستثنی می‌کند، این است که این کشور در یک بازه مشخص زمانی که هنگام ثبت شرکت مشخص می‌شود، هیچ مالیاتی از بابت سود شرکت از کسب و کار شما دریافت نمی‌کند. این موضوع یک مزیت بزرگ و عالی به حساب می‌آید؛ زیرا در مدتی مشخص می‌توانید سود حاصل از کار خود را صرف توسعه کسب و کار خود کنید. این در حالی است که بسیاری از کشورها به محض اینکه شرکت به سود می‌رسد، آن را موظف به پرداخت مالیات بر سود می‌کنند.

معافیت از مالیات بر درآمد شرکت

یکی از بزرگ‌ترین محاسن ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، آن است که شرکت شما به مدت ۱۰ سال از پرداخت مالیات بر درآمد معاف می‌شود. این معافیت بسیار تأثیرگذار است؛ زیرا شرکت موظف نیست به خاطر توسعه‌ای که در کسب و کار خود ایجاد می‌کند، مالیات بپردازد و به همین خاطر اکثر شرکت‌ها، هیچ‌گونه فرار مالیاتی ندارند و سعی می‌کنند در مورد همه چیز، قوانین و مقررات را رعایت کنند.

حمایت عالی از ثبت شرکت لهستان در زمینه آموزش تخصص و فناوری

لهستان با تمام وجود از شرکت‌های فعال در زمینه آموزش و انتقال تخصص و دانش حمایت می‌کند و جایگاهی ویژه برای آن‌ها قائل است. این کشور اقدام به تأسیس پارک علم و فناوری کرده است. این پارک، بهترین مکان برای تأسیس شرکت‌های مبتنی بر فناوری است.

امکانات و فناوری‌های ارتباطی عالی

آخرین مزیت ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان که در این مقاله به آن اشاره می‌شود، امکانات بی‌نظیر لهستان در زمینه ارتباط است. این شرکت از بهترین شرکت‌های اینترنتی کمک می‌گیرد تا تمام زیرساخت‌های لازم برای رشد و فناوری را فراهم کند. همچنین برای مسافرت، لهستان از بهترین خطوط هواپیمایی در دنیا بهره‌‍ می‌برد و از سوی دیگر از نظر ارتباطات دریایی در سطح جهان، شهره است.

خلاصه

ثبت شرکت لهستان دارای مزایای متعدد است که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به این کشور جذب می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به معافیت از مالیات بر سود و درآمد شرکت، حمایت از شرکت‌های فناورانه، و امکانات ارتباطی عالی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌توانید با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوم؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ