Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

گفتگو با یکی از متقاضیان سابق اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

پیش از این تعداد متقاضیان اخذ اقامت لهستان کمتر بود. کارآفرینان کمتری تمایل به ثبت شرکت لهستان و ترجیح می‌دادند که در محل زندگی خود کارآفرینی و کسب درآمد کنند ولی امروز همه چیز فرق کرده است. اخذ اقامت لهستان به یکی از آرزوهای برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تبدیل شده است.

در این بین آشنایی با تجربه‌های زیسته دیگر افرادی که قبلاً متقاضی اخذ اقامت لهستان بوده‌اند و اکنون چند سالی است که در این کشور زندگی می‌کنند می‌تواند مناسب باشد. موسسه یورو اقامت، امور ثبت شرکت و اقامت کارآفرینان زیادی را انجام داده است. اخیراً در صحبت با یکی از این کارآفرینان، تجارب زیر حاصل شد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

پس از ثبت شرکت لهستان، فوراً وارد مرحله اخذ اقامت شوید

توصیه کارآفرینی که با او مصاحبه شد، این بود که پس از اتمام مراحل ثبت شرکت ، فوراً برای اخذ اقامت لهستان اقدام کنید. موسسه یورو اقامت همیشه به کارآفرینان توصیه می‌کند که بین این دو مرحله فاصله نیندازید و فوراً برای اقامت اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی سایر هموطنان در لهستان

یکی از بهترین منابع کسب اطلاعات، صفحات اجتماعی هموطنانی است که در لهستان زندگی می‌کنند. این افراد می‌توانند دید بهتری از زندگی و اقامت لهستان به شما بدهند. در صورتی که سوالی دارید، می‌توانید با خاطری آسوده از این افراد بپرسید. مطمئن باشید که از راهنمایی شما خوشحال خواهند شد.

آپارتمان‌های عالی با هزینه مناسب

در مقاله «تهیه مسکن پس از اخذ اقامت لهستان» و « قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان: میزان اجاره‌بها در این کشور» تلاش کردیم مطالب جامعه در این زمینه ارائه دهیم. آپارتمان‌های لهستان بسیار مجهز هستند و رضایت شما را جلب خواهند کرد. یکی از بهترین کارها پیدا کردن مشاور املاکی است که هم به زبان لهستانی و هم به زبان انگلیسی مسلط باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت لهستان و زندگی در این کشور، می‌‌توانید با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید. روش دیگر مطالعه سایر مقالاتی که در سایت یورو اقامت قرار گرفته است.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

گفتگو با یکی از متقاضیان سابق اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ