Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت آلمان و ارائه خدمات حرفه‌ای

موارد بحث شده

بسیاری از افراد و شرکت‌ها در تلاش هستند که با ثبت شرکت آلمان خدمات خود را به سراسر دنیا صادر کنند. یکی از زمینه‌های مناسب برای راه اندازی بیزنس و کسب ‌و کار دراین کشور، ارائه خدمات حرفه‌ای است.

آلمان؛ جایگاه به‌روزترین فناوری‌ها

یکی از خصوصیات آلمان این است که به‌روزترین و جدیدترین فناوری‌های دنیا را در خود جای داده است و به همین خاطر امکان ارائه هرگونه خدمات از طریق ثبت شرکت آلمان وجود دارد.

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از طریق ارائه خدمات حرفه‌ای مانند خدمات فنی و مهندسی و مشاوره می‌توانند اقامت آلمان را بگیرند.

خدمات حرفه‌ای و ثبت شرکت آلمان

سرمایه‌گذارانی که اقدام به ثبت شرکت آلمان نموده‌اند و خدمات حرفه‌ای را برای عرضه انتخاب کرده‌اند، در دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات فنی-مهندسی
  • خدمات مشاوره و روانشناسی
  • خدمات مشاوره تحصیلی و شغلی
  • خدمات آموزشی در منازل و آموزشگاه‌ها
  • خدمات مالیاتی و مشاوره در خصوص مالیات
  • مشاوره سرمایه‌گذاری و کمک‌های مشاوره‌مالی

در صورتی که پس از ثبت شرکت آلمان بتوانید عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارید، به راحتی اقامت آلمان راهم دریافت میکنید.

خدمات فنی و مهندسی با زمینه‌ای مهم و کاربردی

یکی از حوزه‌های مهم و اساسی برای راه‌اندازی کسب ‌و کار و دریافت اقامت آلمان، ارائه خدمات فنی و مهندسی است.

در صورتی که در زمینه‌های مهندسی برق، عمران، مکانیک، نفت، ساختمان و… تخصص دارید و می‌توانید نیازهای بازار آلمان را برطرف کنید، حتما برای ثبت شرکت آلمان اقدام کنید؛ زیرا حوزه‌های بالا طرفدار زیادی دارند و از افراد صاحب علم و استعداد استقبال خوبی به عمل می‌آید.

هزینه خدمات فنی و مهندسی در آلمان بسیار بالاست و شرکت‌های فعال در این زمینه پس از گذشت مدتی کوتاه هزینه‌های خوبی دریافت می‌کنند. با کسب درآمدهای بالا و وابسته کردن بازار آلمان به خدماتی که ارائه می‌دهید، به راحتی می‌توانید به مزایای خوبی در آلمان برسید و دولت آلمان را مجاب کنید که اقامت دائم این کشور را به شما اعطا کند. دریافت اقامت آلمان از طریق راه اندازی کسب و کارهای مشاوره‌ای و خدمات حرفه‌ای کار چندان دشواری نیست و به راحتی امکان‌پذیر است.

در صورتی که قصد دارید کسب ‌و کار خود را در آلمان راه ‌اندازی کنید، مسیر چندان طولانی پیش رو ندارید. کافی است با شماره‌های مرکز ما تماس بگیرید و شرایط را برای متخصصان ما توضیح دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که مدارک لازم را برای ما فراهم کنید و پس از آن، پیمودن مسیرهای قانونی ثبت شرکت و اخذ اقامت را به ما بسپارید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت آلمان و ارائه خدمات حرفه‌ای
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ